1,5 miliardy USD utratí Brazilci za digitální hry v roce 2014

29. 12. 2014

  • Země: Brazílie
  • Datum zveřejnění: 28.12.2014
  • Zdroj: eMarketer

Brazílie je největší zemí Latinské Ameriky nejen podle počtu obyvatel, rozlohy, hrubého domácího produktu, ale je také největším digitálním trhem snad ve všech možných směrech. Společnost eMarketer odhaduje, že Brazílie představuje zhruba jednu třetinu všech uživatelů internetu v Latinské Americe, všech uživatelů sociálních sítí, kupujících přes internet a uživatelů chytrých telefónů. V Brazílii se také utratí více než polovina reklamních rozpočtů na Latinskou Ameriku a to jak v tradičních, tak v digitálních médiích.

Zdá se tak přirozené, že Brazílie má také lví podíl na nákupech digitálních her v tomto regionu. Výzkum společnosti SuperData Research odhaduje příjmy z digitálních her v Brazílii téměř na 1,5 miliardy USD v roce 2014. Což představuje 34 % z celkových 4,4 miliard USD odhadovaných příjmů v dané kategorii v celém regionu během stejného období. Následuje Mexiko (963 mil. USD) a Argentina (616 mil. USD). Studie odhalila obchodní příležitosti v oblasti digitálních her v Latinské Americe, odhaduje se, že Argentina, Brazílie a Mexiko společně vygenerují téměř tři čtvrtiny příjmů celého regionu z digitálních her v letošním roce.

Zpracovalo zahraniční zastoupení CzechTrade v Brazílii.

graf    

                

Tisknout Vaše hodnocení: