4 rady jak maximálně zefektivnit vaši účast na veletrhu.

20. 6. 2017

  • Země: CA - Kanada
  • Datum zveřejnění: 20.06.2017

  1. 228718744-red-120.jpgÚčelem stánku na veletrhu je získat schůzky - pokud se návštěvník veletrhu  zastaví u vašeho stánku, máte velmi omezenou dobu (viz další tip), abyste zjistili, zda je skutečně potencionální klient a sjednají si s vámi schůzku .Veletrh není místem kde by se mělo mluvit o ceně  či implementaci, jelikož ještě nevíte, chcete-li s tímto potencionálním klientem spolupracovat. 
  2. Zapamatujte si 5, 30, 90 - máte 5 vteřin na na to abyste toho, kdo se zastaví u vašeho stánku zaujali, 30 vteřin, abyste pochopili  důvod, proč se u vašeho stánku zastavil a 90 vteřin abyste potvrdili schůzku (telefonickou  či osobní) a poděkovali.
  3. Je to o nich ne o vás - proč se tento člověk zastavil u vašeho stánku? Zeptejte se ho! Možná jenom sbírá brožůry a propisky a nebo má skutečný problém, o kterém se domnívá, že vy ho  můžete vyřešit. Něco jako, "díky za zastavení. Co vás přimělo k zastavení? "<návštěvník se podělí o svůj problém>" díky za sdílení. Dal byste mi příklad toho, co Vás momentálně trápí?  Dobře, teď už ale asi není čas na tuto diskusi. Budete příští týden k dispozici na schůzku, abychom zjistili, jestli vám s tím budeme schopni pomoci? " Je snadné zabřednout do diskuze o  funkčnosti a výhodách vašeho produktu či servisu když jste na veletrhu, zvláště pokud máte působivý displej. Zaměřte se na potencinální klienty a na sjednání smysluplných schůzek.
  4.  Zajistěte, aby si návštěvníci zasloužili získat  informace o vašem produktu - pokud máte na stánku  brožury, dejte je z dohledu a nalepte jednu na stůl na zadní straně stánku. To vám pomůže dvěma způsoby: 1) snížíte počet lidí, kteří si vezmou brožuru a odejdou bez rozhovoru a 2) jestliže někdo jde až k zadní části stánku a pokusí se vyzvednout brožuru, je to potom skvělá příležitost zahájit konverzaci. Pokud se po skončení konverzace dohodnete na  schůzce, tak si návštěvník zaslouží  obdržet brožuru. Pokud ne, nedostane ji.

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Calgary

 

 

 

 

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: