49 % Brazilců nakupuje online v zahraničí

25. 11. 2015

  • Země: Brazílie
  • Datum zveřejnění: 24.11.2015

Ilustrační obrázek49 % Brazilců nakupuje online v zahraničí. Hlavním motivem pro nákupy Brazilců v zahraničí jsou kvalita a nízká cena.

Dle celosvětové studie přeshraničních transakcí společností PayPal a Ipsos, která pracovala se vzorkem 800 Brazilců, jich 67 % nakoupilo v posledním roce pomocí internetu. 51 % z nich nakupovalo pouze v brazilských obchodech, 45 % nakupovalo jak v Brazílii, tak v zahraničí, a 4 % pouze v zahraničí.

Mezi důvody, které brání spotřebitelům více využívat přeshraničních nákupů, jsou zejména vysoké clo a poplatky spojené s dovozem (51 %), nepříznivý kurz (49 %), dlouhé dodací lhůty (45 %) a obava o bezpečnost osobních dat a finančních údajů (36 %). Dle vyjádření ředitelky marketingu pro Latinskou Ameriku společnosti PayPal, paní Renato Pelissaro, je zde stále velká příležitost pro růst přeshraničního obchodu. Důležité je zejména, aby se obchodníci snažili překonávat tyto bariéry pro e-commerce a rozvíjeli strategie, které jim umožní využít těchto příležitostí.

Hlavním cílem pro elektronické nákupy brazilský spotřebitelů jsou severoamerické eshopy, které představují 31 % nákupů. Pro 67 % z nakupujících je hlavním důvodem koupě kvalita produktů a možnost objevit nové a zajímavé produkty (64 %). Na druhém místě je Čína, kde nakupuje 29 % Brazilců, jak kvůli nízkým cenám (85 %), tak i kvůli možnosti koupit produkty v Brazílii nedostupné.

Hlavní motivací pro nákup mimo Brazílii je doprava zdarma (56 %), zabezpečení transakce (51 %), možnost koupit produkty na místním trhu nedostupné (46 %) a péče o zákazníky v portugalštině (46 %).

Zdroj: Ipnews
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Sao Paulu.

Tisknout Vaše hodnocení: