Billa a.s. hledá inovace v oblasti retailu potravin

26. 3. 2018

  • Země: AT - Rakousko
  • Datum zveřejnění: 26.03.2018

Společnost Billa založila v rámci vídeňského festivalu 4Gamechangers projekt Start-up Pitch, který hledá inovativní podniky. Konkrétně jsou požadovány nové koncepty produktů a trhu, které mohou změnit svět retailu. Vítány jsou nové nápady, které by pomohly zaměstnancům lépe komunikovat, efektivněji pracovat a nabízet kvalitnější služby. Vedle nápadů se do projektu mohou přihlásit i vlastníci již hotového nového produktu či prototypu.

Účastníci mohou svůj nápad prezentovat před špičkovými lidmi, kteří o jejich produktu rozhodnou. Získají také cenný feedback a v nejlepším případě i zařazení produktu do národního inventáře Billa nebo test rakouských vedoucích odvětví.

Průběh:

Krok 1 – přihláška

Do 4. 4. 2018 zašlete formulář o účasti na e-mail startup@billa.at. V něm by mělo být uvedeno, proč je daná inovace unikátní, jaká je cílová skupina, která jí má být zaujata a proč by to měl být právě daný projekt, který by měl postoupit do dalšího kola. Potom se k němu vyjádří interní porota.

Krok 2 – účast na festivalu 4Gamechangers  18. - 20. 04.

Nejpozději 10. 04. 2018 bude posláno rozhodnutí, zda se daný podnik může zúčastnit vídeňského festivalu 4Gamechangers. Billa zve všechny postupující start-upy, aby před porotou 2 minuty prezentovali svůj produkt, a potom mají 8 minut na zodpovězení všech otázek. Na konci bude příležitost k networkingu a navázání kontaktu s nejdůležitějšími osobami v oboru.

Krok 3 – exkluzivní prezentace produktu

Všichni, kteří již porotu o vhodnosti svého projektu přesvědčili, mají příležitost k exkluzivnímu setkání a opětovné prezentaci produktu na centrále Billa, kde by se hovořilo o konkrétní implementaci a dalších možnostech. Pokud odpovídají všechny parametry, dostanou start-upy možnost uvedení produktu do inventáře Billa, získání ověření koncepce Proof of Concept (POC) ve více než tisíci pobočkách Billa a Billa Online Shop, potažmo implementaci produktu v reálných podmínkách.

Výhody v kostce:

  • 10minutová prezentace na festivalu 4Gamechangers
  • přímý feedback renomovaných expertů na retail
  • jednotlivé rozhovory s potenciálními partnery
  • šance obdržení POC
  • šance na implementaci produktu v reálných podmínkách
  • ance na uvedení produktu do inventáře Billa

Bližší informace:  www.billa.at/startup-pitch

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade ve Vídni.
Zdroj: ZÚ

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: