Britské obchody investují miliony liber na boj proti počítačové kriminalitě

15. 4. 2016

  • Země: Velká Británie
  • Datum zveřejnění: 11.04.2016

Maloobchodníci vědí, jak zničující může být kybernetický útok - jen v loňském roce narostla počítačová kriminalita proti těmto subjektům o celých 55 %, kdy většina prodejců byla obětí nějaké formy kybernetického útoku, informuje British Retail Consortium. Čím dál více spotřebitelů nakupuje on-line, proto obchodníci investují miliony liber do dostatečné on-line ochrany a počítačových odborníků.

UpGuard, tech společnost ze Silicon Valley, která vyvinula sofistikované a pokročilé technologie pro posouzení, zda jsou webové stránky bezpečné, zjistila, že mnoho britských prodejců by mělo svým webům věnovat "vážnou pozornost". Na základě srovnání UpGuard jsou Aldi UK, Amazon.co.uk a Morrison´s top tři společnosti s nejvíce odolnými weby proti kybernetickým útokům, zatímco Tesco, Waitrose a Matalan zaujímají poslední příčky.

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Londýně.

Tisknout Vaše hodnocení: