Česká společnost Retailys.com s.r.o. úspěšně expanduje za hranice

11. 5. 2018 | Zdroj: BusinessInfo.cz

Společnost Retails.com s.r.o., český start-up, který svoji činnost zahájil teprve v druhé polovině minulého roku, úspěšně expanduje za hranice. Po loňském otevření pobočky v Londýně dnes byla založena dceřiná společnost Retailys.com Pte. Ltd v Singapuru.

Firma se zabývá vícekanálovým online prodejem (tzv. e-commerce omnichannel), což znamená, že pomocí stejnojmenného cloudového systému umožnuje snadnou správu prakticky neomezeného množství internetových obchodů v různých jazycích, měnách a splňující lokální specifika. Systém také umožňuje automatizaci zalistování zboží na největších globálních tržištích, kterými jsou např. Amazon či eBay, a rovněž automatizaci správy sociálních sítí a marketingových aktivit obecně. Objednávky ze všech těchto mezinárodních prodejních kanálů jsou přehledně sloučeny do jednoho modulu v systému.

Mezinárodní online obchod (často označovaný pojmem „cross-border“) zažívá nevídaný růst a odhaduje se, že v roce 2018 překročí hodnotu 676 miliard dolarů. Přestože v České republice existuje dle různých odhadů přibližně 40000 e-shopů, svoje zboží do zahraničí posílá pouze zlomek z nich.

“Pomocí našeho systému můžeme dát českým a potažmo evropským společnostem možnost snadné expanze s jejich produkty do zahraničí. E-commerce prostředí v Asii se výrazně odlišuje od toho evropského, a to nejen v používání odlišných platebních či poštovních metod, ale i v samotném způsobu online prodeje. Nově vybudovaná mezinárodní struktura firmy dává našim partnerům příležitost využít síť kontaktů na americká, evropská, ale i asijská tržiště. Automatizované zalistování zboží bude při využití našeho systému Retailys.com možné provést na japonském Rakutenu či jihoasijské Lazadě stejně snadno, jako na nám známém Amazonu.” Popisuje nové funkcionality systému Retailys.com jednatel společnosti Petr Heller a zároveň dodává, že zejména firmy, které se pokoušejí s prodejem svých produktů do zahraničí proniknout nově, mají při chápání rozdílů mezi jednotlivými online trhy největší problémy. S tímto jim přitom informační systém Retailys.com může výrazně pomoci.

Retailys.com s.r.o. v tomto roce mimo jiné získal v rámci akceleračnímu programu CzechAccelerator podporu téměř 1mil. korun od vládní organizace CzechInvest spočívající v poskytnutí zvýhodněných služeb mentoringu, účasti na workshopech či vstupech na networkingové akce v regionu jihovýchodní Asie.

Desítky firem aktuálně přes systém Retailys.com realizují pomocí řady prodejních kanálů tržby v řádech jednotek miliónů korun měsíčně, přičemž do konce tohoto roku chce společnost přesáhnout hodnotu objednávek ve výši deset miliónů korun měsíčně. Do dvou let společnost očekává, že hodnota zboží prodaného pomocí platformy Retailys.com přesáhne hodnotu půl miliardy korun.

Redakčně upravená tisková zpráva společnosti Retailys

Tisknout Vaše hodnocení:

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek