Czech Republic – Country of the year at Subcon 2016 (7- 9.6, Birminhgham)

7. 6. 2016

  • Země: Velká Británie
  • Datum zveřejnění: 06.06.2016

ilustrační obrázekVe dnech 7 – 9.6 otvírá opět své brány proslulý strojírenský veletrh Subcon v Birminghamu, který je tradičně neopomenutelnou zastávkou britských strojírenských nákupčích. Hledají zde kvalitní subdodavatele na všech úrovních dodavatelského řetězce a to zejména v oblasti automobilového a leteckého průmyslu, strojů a přístrojů či v průmyslu těžařském. Na akci se prostřednictvím britského zastoupení agentury CzechTrade pravidelně objevuje Český strojírenský pavilon a Česká Republika si tak v symbolické metropoli britského průmyslu postupně vydobyla vynikající pověst. I z tohoto důvodu se tak letos podařilo učinit naši zem „Country of the Year at Subcon“, což s sebou nese významné výhody.

Titul Country of the Year přináší zásadní výhody

Jedenáct Českých strojírenských společností, které budou hrdě participovat na pavilonu roku na Subconu, tak mohou využít vstutku VIP zacházení: Rozesílání e-mailů s jejich profilem všem registrovaným nákupčím, online reklama na webu Subconu, šipky vedoucí k českého pavilonu a řada dalších marketingových výhod, za které by za normálních okolností bylo nutné vydat tisíce a tisíce liber Šterlingů. Na titul země roku také bude upozorňovat obří česká vlajka nad pavilonem.

Networkingová recepce za účasti prémiových hráčů britského průmyslu

CzechTrade Londýn podpořil zemi roku velkolepou recepcí v druhý den akce, kam zve britské strojírenské firmy. Na akci se bude podávat české pivo značky Ferdinand a k dispozici bude rozmanité další občerstvení. Odezva ze strany britských firem prozatím zaskočila samotné organizátory, když účast potvrdili kvalitní dodavatelé do automobilového a leteckého průmyslu jako například GKN aerospace ale také špičkoví finální výrobci jako Nissan, JCB či Jaguar – Land Rover, se kterým CzechTrade Londýn úzce spolupracuje.

Výrobní velmoc „ jen kousek za rohem"

Součástí marketingové strategie České republiky je nový slogan „The manufacturing powerhouse just around the corner“, které nadále podtrhuje naše úsilí o znovunavrácení pozornosti nákupčích z Asie do Evropy. České firmy se tak profilují jako flexibilní společnosti nabízející západoevropskou kvalitu za konkurenceschopnou cenu přičemž jejich návštěva stojí věčně zaneprázdněné britské businessmany jen 2 hodiny času v letadle. České společnosti tak na letošní Subcon hledí s velkým optimismem a nadšením. 

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Londýně.

Tisknout Vaše hodnocení: