CzechTrade má nově zastoupení v Singapuru

17. 3. 2016 | Zdroj: CzechTrade

motiv článku - CzechTrade má nově zastoupení v Singapuru Agentura CzechTrade otevírá novou zahraniční kancelář v Singapuru. Jejím vedoucím je Jiří Zavadil. Singapur patří mezi ekonomicky nejvyspělejší státy světa a je vstupní branou na trhy jihovýchodní Asie. CzechTrade se mu bude věnovat také v magazínu Český export.

„Od zahraničního zastoupení si slibujeme zvýšení českého exportu nejen do Singapuru, ale díky velmi vyspělému legislativnímu prostředí také do všech zemí oblasti jihovýchodní Asie, se kterými je Singapur obchodně propojen. Jiří Zavadil, který novou kancelář povede, má se zahraničním obchodem dlouholeté zkušenosti a otevíral už i zahraniční kancelář v Dubaji,“ říká Radomil Doležal, generální ředitel agentury CzechTrade.

Singapurská ekonomika je velmi otevřená a liberální. Místní trh se orientuje na tzv. knowledge based economy, a to zejména v oblastech elektroniky, elektrotechniky, informačních technologií, biochemie a medicíny. Dalšími odvětvími, ve kterých se mohou české firmy na tamním trhu uplatnit, jsou design, luxusní předměty a částečné také potravinářský průmysl. Obchodní partnerství se singapurskými podniky navíc usnadňuje vstup na trhy v oblasti jihovýchodní Asie, ale i do Číny nebo do Indie.

Přečtete si profil země sepsaný s vedoucím singapurské zahraniční kanceláře Jiřím Zavadilem.

„Z téměř čtyřiceti tisíc zahraničních firem zde působí 3200 společností z Číny a 4400 subjektů z Indie. Zákony jsou v Singapuru velmi striktně dodržovány a místní právní prostředí je na vysoké úrovni nejen oproti řadě jiných zemí Asie. Cesta na další trhy přes partnerskou firmu v Singapuru může být nakonec kratší a právně méně složitá než přímý vstup,“ říká Jiří Zavadil, vedoucí zahraniční kanceláře CzechTrade v Singapuru.

CzechTrade se letos snaží více soustředit na mimoevropské trhy. Singapur je výbornou příležitostí k diverzifikaci obchodních aktivit. Singapuru a jihovýchodní Asii se bude věnovat i dubnové číslo magazínu Český exportér, který vychází měsíčně jako bezplatná příloha deníku E15 a týdeníku Euro.

Na obsahu jednotlivých čísel magazínu se podílí agentura CzechTrade, ministerstvo průmyslu a obchodu i zahraničních věcí.  Jedná se o jeden ze společných projektů vzájemné spolupráce v rámci jednotné zahraniční sítě. Čtenářům přináší komplexní informace z vybraných teritorií, které zahrnují stav ekonomiky, důležité statistiky, možnosti pro české podnikatele, tipy pro úspěšné obchodování i příklady prosperujících českých firem na daném trhu. Letos se magazín bude věnovat převážně mimoevropským trhům, např. Ázerbájdžánu, Mexiku, Nigérii, Íránu, Izraeli, ale zaměří se i na Pobaltské země nebo Rumunsko.

 

 

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek