CzechTrade nabídne exportérům službu zdarma i další benefity

21. 6. 2016 | Zdroj: CzechTrade

Agentura CzechTrade spustí v červenci pro své klienty nový program „Šance pro úspěšný export“. Ten má pomoci českým vývozcům při expanzi na zahraniční trhy. Exportér, jenž splní určené podmínky a bude souhlasit s propagací svého úspěchu, získá od agentury CzechTrade další individuální službu zdarma.

grafikaStane se tak poprvé za dobu existence státní agentury pro podporu exportu.

Individuální službu zahraniční kanceláře mohou bezplatně získat klienti, kteří služeb CzechTrade již využili a dali souhlas s medializací svého exportního úspěchu.

„Tím, že naši klienti získají službu zahraniční kanceláře zdarma, jim umožníme rozšířit působnost a zároveň snížit rizika. Kromě toho, že pomáháme malým a středním podnikům uspět v zahraničí, se také snažíme prostřednictvím prezentace jejich úspěchů motivovat a inspirovat firmy, které ještě nevyvážejí,“ říká generální ředitel CzechTrade Radomil Doležal.

Zahraniční kanceláře CzechTrade poskytují exportérům pestrou škálu individuálních služeb v téměř padesáti zemích. Jde o detailní průzkum trhu, oslovení potenciálních obchodních partnerů či ověření jejich zájmu o český produkt. Patří sem také zjištění informací o konkurenci, organizace obchodních jednání se zahraničními firmami, nebo analýzy teritoria, trendů a obchodních příležitostí.

„Největší přidanou hodnotou spolupráce s CzechTrade jsou právě odborné znalosti a dlouhodobé zkušenosti zahraničních zástupců působících přímo v teritoriu, kteří s oborovými specialisty z centrály zajišťují komplexní exportní servis,“ uvádí CzechTrade.

Exportéři tak mohou efektivně minimalizovat rizika a výrazně ušetřit čas a především náklady spojené se vstupem na zahraniční trhy.

Nabídka je určena firmám, které splňují tato kritéria

  • Objednání individuální služby vybrané zahraniční kanceláře nebo více zahraničních kanceláří.
  • Realizace obchodního případu v minimální hodnotě 250 tisíc korun (vývozu zboží nebo služeb, uzavřený kontrakt) na základě objednané služby CzechTrade
  • Poskytnutí informací k realizovanému obchodnímu případu (jaké zboží bylo vyvezeno, v jaké hodnotě, jak tomu pomohl CzechTrade, jaká je perspektiva dalších kontraktů atd.)
  • Poskytnutí souhlasu firmy s medializací úspěšné spolupráce s CzechTrade.


Kromě jedné služby navíc zdarma získá firma profesionální servis v oblasti public relations. CzechTrade bude propagovat úspěšného exportéra v ekonomicky zaměřených médiích jako je Trade News, Český export nebo na portále BusinessInfo.cz.

A jak mají exportéři, které nabídka CzechTrade osloví, postupovat? Především by si měli pohlídat, zda firma úspěšně vyveze produkty za minimálně 250 tisíc korun na základě objednaných služeb CzechTrade. V případě, že chtějí program využít, obrátí se nejpozději do jednoho roku na svého oborového specialistu v centrále CzechTrade.

Pracovník CzechTrade se poté postará o zpracování a vyřízení požadavku na získání voucheru na další službu zdarma. Bonusem je propagace vzájemné spolupráce ve vybraných médiích.

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek