CzechTrade oslaví 20. výročí Exportním speciálem

15. 2. 2017 | Zdroj: CzechTrade

motiv článku - CzechTrade oslaví 20. výročí Exportním speciálem Exportní agentura CzechTrade slaví v letošním roce 20 let své působnosti. K výročí vznikl mimo jiné i netradiční reklamní předmět: 14º pivo Exportní speciál. Tradiční světlý ležák pro agenturu uvařili na míru v havlíčkobrodském Měšťanském pivovaru.

Pivo je určeno primárně pro zahraniční partnery, kterým má představit pivovarnictví jako tradiční české odvětví. I proto byl kladen důraz na estetickou stránku – originální etiketu a dárkové balení. Díky rozsáhlé síti zahraničních kanceláří CzechTrade má Exportní speciál šanci představit se i ve vzdálených regionech, jakými jsou Čína, Brazílie nebo Thajsko.

„Reklamní předměty pro zahraniční partnery chápeme jako dobrou příležitost k prezentaci České republiky a její tradiční výroby. Proto jsme se začali soustředit na to, aby každý z nich představoval některé z našich významných průmyslových odvětví,“ říká generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal a dodává:  „Obchodní partner si tak neodnáší tašku plnou nic neříkajících drobností, ale odchází s jediným dárkem, který má jasnou vazbu k České republice. Na každém dárku je zároveň umístěn i krátký popisek průmyslového oboru, který reprezentuje.“

„Pro pivovarnictví jsme dlouho hledali vhodný dárek, který by vystihl jeho silnou tradici a zároveň inovativnost. S postupem doby jsme došli k závěru, že nejvýstižnější bude dávat pivo jako takové, přičemž bylo jasné, že musí jít o tradiční světlý ležák, jehož výrobou je Česko proslulé,“ doplňuje Doležal. Vzhledem k primárnímu využití v zahraničí a k požadavku na malovýrobu agentura CzechTrade oslovila několik menších pivovarů. Díky kvalitní nabídce, skvělému přístupu a zájmu o spolupráci nakonec navázala partnerství s Měšťanským pivovarem Havlíčkův Brod, a.s.

„Základem Exportního speciálu, který jsme připravili na zakázku pro agenturu CzechTrade, je náš Rebel Sváteční speciál,“ říká ředitelka obchodu havlíčkobrodského Měšťanského pivovaru Helena Event. „A protože CzechTrade je kořením exportu, přidali jsme na výrazu i u Exportního speciálu a více jsme jej okořenili chmelem,“ dodává Event.

Etiketa Exportního speciálu odkazuje k oslavám 20. výročí založení CzechTrade a využívá speciální výroční logo, které vzniklo ve spolupráci s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, a jeho barevnost. Speciál je primárně balen v dárkových dvojitých baleních, jejichž zadní strana dává prostor pro popis vzniku a tradice pivovarnictví v Čechách.

Při výrobě reklamních dárků agentura CzechTrade spolupracuje například s divizí Preciosa a s rodinnou firmou Rautis, jejichž produkty reprezentují českou tradici výroby skla a vánočních ozdob. Pro představení strojírenského průmyslu jsou připravené ručně vyráběné manžetové knoflíčky a náušnice ze strojních mechanismů. Ukázkou textilní výroby jsou pak utěrky výrobce Svitap s motivem Prahy.

Tisknout Vaše hodnocení:

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek