CzechTrade vydává Exportního průvodce Maroko

8. 4. 2015 | Zdroj: CzechTrade

motiv článku - CzechTrade vydává Exportního průvodce Maroko Agentura CzechTrade v posledních dvou letech otevřela nové zahraniční kanceláře a podpořila tak rostoucí zájem českých exportérů o nové, vzdálené a mnohdy komplikované trhy a regiony. Jde například o Latinskou Ameriku (Kolumbie), posílení přítomnosti v Číně a severní Africe (zahraniční kancelář v Maroku) a pokrytí regionu jihovýchodní Asie (Indonésie a Thajsko).

Aby tento krok opravdu přinesl ovoce v podobě snížení času, nákladů a rizik při vstupu českých exportérů na nové trhy, je nutné zajistit pro podnikatele relevantní a praktické informace o těchto trzích.

Proto jsme se rozhodli jim pravidelně a zdarma předávat jednu z našich nejcennějších deviz, a to know-how a detailní znalost trhů, kterými disponují naše zahraniční kanceláře.

Výsledkem je nový produkt, Exportní průvodce. Bude se jednat o sérii publikací, ve kterých exportér nalezne vše, co je o vybraném trhu třeba vědět: informace o podnikatelském prostředí, na co si dát pozor, obchodní příležitosti, praktická doporučení ke vstupu na trh, marketingu a prezentaci, ale i jaké jsou dovozní a platební podmínky a mnoho dalších tipů našich zahraničních kanceláře včetně nejdůležitějších kontaktů.

Exportní průvodce bude vydáván v elektronické i tištěné podobě a bude distribuován členům Exportního klubu a klientům CzechTrade.

První Exportní průvodce, zaměřený na Maroko, je už široké veřejnost k dispozici v elektronické podobě.

V přípravě jsou další vydání.

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek