FAQ – Klientské centrum pro export (KCE)

10. 8. 2015 | Zdroj: BusinessInfo.cz

Kdo mi může v rámci exportu pomoci se zajišťováním takových služeb, jako je třeba příprava na obchodní jednání, identifikace obchodních příležitostí apod.?

Pro usnadnění exportu českých firem a snazší realizaci výše uvedených služeb vzniklo tzv. Klientské centrum pro export (KCE). Jeho služby nejčastěji využívají malé a střední firmy, ale zajímavý servis dokáže nabídnout i těm větším.

Prostřednictvím Jednotné zahraniční sítě zastupitelských úřadů ČR a zahraničních kanceláří CzechTrade jsou podnikatelům ze strany státu poskytovány účinné služby ve více než 90 zemích světa.

Mezi základní služby KCE patří příprava na obchodní jednání, identifikace obchodních příležitostí nebo asistence při jednání s oficiálními institucemi či státními podniky. Prostřednictvím KCE se mohou exportéři setkávat i s náměstky Ministerstva průmyslu a obchodu a Ministerstva zahraničních věcí.

Podrobné informace najdete přímo v Katalogu služeb Jednotné zahraniční sítě (JZS) a Klientského centra pro export (KCE). Klientské centrum pro export (KCE) tak spolu se Zelenou linkou pro export tvoří vstupní bránu do nabídky služeb státu pro české exportéry.

Klientské centrum (KCE)

  • je dostupné v pracovních dnech
    9–12 a 13–15 hodin
  • v sídle agentury CzechTrade,
    Praha 2, Ditrichova 21.
  • Telefon: +420 224 907 576
  • E-mail: kcexport@businessinfo.cz

 

Logo Klientského centra pro export

Služby Klientského centra jsou poskytovány zdarma.

Osobní konzultace po předchozí domluvě: každý pracovní den 8:00–16:30 hodin.

Další informace naleznete v samostatné prezentaci Klientského centra na portálu BusinessInfo.cz/kce.

Potřebujete dále poradit?

Diskusní fórum uživatelů portálu najdete na portálu BusinessInfo.cz téměř pod každým článkem v jednotlivých rubrikách. Vedle toho jsme pro některá důležitá témata zřídili i samostatné tematické diskusní skupiny portálu Businessinfo.cz.

Vybrané právní postupy a povinnosti podnikatele jsou popsány ve více než 50 průvodcích rubriky Právní průvodce. Podrobné návody pro zahájení podnikatelské činnosti v různých oborech jsou prezentovány v rubrice Zahájení podnikatelské činnosti.

Pokud jste odpovědi na své otázky nenašli v našich článcích ani v diskusích našich uživatelů, položte bezplatně svůj dotaz pracovníkům Jednotných kontaktních míst (JKM). Účelem JKM je poskytovat veškeré informace potřebné k zahájení podnikání v ČR a dalších státech EU a EHP. Pomohou však i v oblasti ochrany spotřebitele nebo v případě sporů s úřady jiného členského státu EU. Více k činnosti JKM.

Dotazy týkající se problematiky exportu Vám bezplatně zodpovědí pracovníci Zelené linky pro export MPO. Telefonické dotazy vyřizuje Zelená linka pro export bezplatně na tel. čísle 800 133 331 v pracovní dny od 9 do 17 hodin nebo na emailové adrese: export@mpo.cz.

Pokud chcete s dotazem kontaktovat redakci portálu BusinessInfo.cz, ujistěte se prosím, zda obdobný dotaz nebyl v rubrice FAQ nebo v jednotlivých diskusních fórech doposud řešen. V opačném případě zašlete svůj dotaz na adresu faq@businessinfo.cz a vyčkejte na jeho bezplatné zodpovězení.

O rubrice FAQ

Portál BusinessInfo.cz je zaměřen na obecnou informační podporu podnikání. Úkolem redakce portálu je usnadňovat orientaci. Redakce portálu BusinessInfo.cz nemá oprávnění poskytovat specializované poradenské služby. V souladu se zaměřením portálu BusinessInfo.cz na obecnou informační podporu vám redakce může doporučit relevantní informační zdroje.

Tisknout Vaše hodnocení:

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek