Itálie je druhou nejvyhledávanější "značkou" na Googlu na světě

25. 2. 2013

  • Země: Itálie
  • Datum zveřejnění: 22.02.2013
  • Zdroj: Event Report

ilustrační obrázekItálie je druhou nejvýznamnější značkou dle počtu vyhledávání na globálním vyhledávači Google na světě. Předběhla ji pouze značka Coca-Cola. Jako turistická destinace je Itálie na Google nejvyhledávanější v řadě po USA a Číně.

Italské stránky o cestovním ruchu mají 216 milionů návštěvníků ročně a jejich počet v průměru roste o 16 %. Průzkum ukázal, že Itálie nemá „mimosezónu“, jako má například Řecko, co se týče turistického ruchu. Itálie umí využít všechna roční období.

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraničního zastoupení MPO v Miláně. 

Tisknout Vaše hodnocení: