Italský trh hraček

11. 7. 2013

  • Země: Itálie
  • Datum zveřejnění: 09.07.2013
  • Zdroj: Largo Consumo

Ilustrační obrázekTrh hraček v Itálii prožívá negativní období. Poté co v roce 2011 tento sektor vykázal pokles prodejů o 3 %, situace se zhoršila i v roce 2012 (-2,2 %). Jsou ale kategorie produktů, které odolávají snížení výdajů místních domácností. Jedná se především o „Building Sets“, tedy klasické stavebnice, které nejenže vykazují růst o 19 %, ale jejich prodej stoupá již šestým rokem v řadě. Další kategorie výrobků, která nezná krizi, jsou panenky „Dolls“ (+4 %), dobře si vede především pod kategorie „Fashion Dolls“. Naopak nejhorších výsledků dosahují prodeje v kategoriích „Action Figures“ (-23 %).

 

Trend jednotlivých kategorií hraček – Itálie 2012

Building Sets

+19,0 %

Dolls

+4,0 %

Action Figures

-23,0 %

Infant and Preschool

-0,4 %

Infant

-8,0 %

Zdroj: Npd Group

 

TREND SEKTORU HRAČEK – ITÁLIE

-3,0 % hodnota

2011

-2,2 % hodnota

2012

-1,9 % (v kusech)

2012

Zdroj: Npd Group

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraničního zastoupení MPO v Miláně. 

Tisknout Vaše hodnocení: