Jak obchodovat s Německem? Rady nabízí exportní konference

11. 1. 2017 | Zdroj: CzechTrade

Do Německa, které je největším obchodním partnerem ČR, putuje jedna třetina tuzemského exportu. Jak se prosadit na tamním trhu či najít partnera pro svůj byznys se podnikatelé dozvědí na únorové exportní konferenci „Německo – Váš obchodní partner“.

Akce se uskuteční v pražském sídle Ministerstva průmyslu a obchodu ČR ve čtvrtek 2. února.

„Německo je bohatou ekonomikou, ale tamní trh je obrovsky konkurenční. Uspějí na něm jen ty firmy, které jsou na fungování na německém trhu dobře vybavené,“ upozorňuje ředitel zahraniční kanceláře CzechTrade v Düsseldorfu Adam Jareš.

„Předpokladem úspěchu je vysoká kvalita produkce, perfektní marketingová prezentace v němčině a spolehlivý doprovodný servis,“ dodává.

Kudy vede cesta k úspěchu prozradí na konferenci zájemcům o vstup na trh našeho západního souseda nejen Adam Jareš, ale také generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal a český velvyslanec v Německu Tomáš Jan Podivínský.

O své zkušenosti se podělí i zástupci společností, jež se v Německu prosadily kvalitou své produkce:  jednatel ALP ecology David Rašmadžian a Vladimír Olmr, jednatel firmy SOPO.

„Chcete vědět, jaké aktuální služby nabízí CzechTrade na podporu českých exportérů? Zajímá Vás jak v Německu najít obchodního partnera či jaké jsou aktuální obchodní příležitosti na tamním trhu? Víte, jak správně poskytovat přeshraniční služby a vysílat pracovníky do Německa, nebo jak dlouhodobě působit na německém trhu? Na všechny tyto i mnohé další otázky získáte odpovědi na konferenci ´Německo - váš obchodní partner´,“ zve na akci agentura CzechTrade, jež ji pořádá ve spolupráci s Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR a Moneta Money bank.

Program a další podrobnosti najdete v kalendáři akcí na CzechTrade.

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek