Jak projekty z fondů EU pomáhají? Ukazuje výstava fotografií

5. 10. 2017 | Zdroj: Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR)

Dvě desítky vystavovaných fotografií zachycují úspěšné příklady z více než 70 tisíc projektů podpořených z fondů Evropské unie. Během podzimu proběhne výstava fotografií na Hlavním nádraží v Praze a v parku nedaleko Masarykova nádraží v Jihlavě.

Foto: MMR„Naším cílem je různými formami veřejnosti ukázat, jak a kde projekty podpořené z evropských fondů pomáhají v každodenním životě nás všech. Kromě organizace fotosoutěže, vydávání publikací nebo pořádání dnů otevřených dveří v podpořených projektech jsme připravili i fotografické výstavy v Praze a v Jihlavě. Věříme, že povedené snímky fotografa Michala Novotného připomenou kolemjdoucím projekty vybudované v jejich okolí a že se dozvědí i něco nového,“ řekla k akci Olga Letáčková, náměstkyně pro řízení sekce koordinace evropských fondů a mezinárodních vztahů.

Pražská expozice je umístěna ve spodní části vestibulu Hlavního nádraží od 30. září do 28. listopadu. V Jihlavě probíhá výstava od 2. do 31. října v parku Gustava Mahlera nacházejícího se nedaleko tamějšího Masarykova náměstí a bude zaměřená výhradně na projekty realizované v Jihomoravském kraji a v Kraji Vysočina. Organizátorem výstavy je Ministerstvo pro místní rozvoj.

Ministerstvo pro místní rozvoj se propagaci evropských fondů věnuje dlouhodobě. Stříbrné ocenění získala letos například jeho kampaň „Jak strukturální fondy EU mění svět okolo nás?“ v prestižní soutěži IMC Czech Award 2017 v kategorii Veřejný zadavatel a postupuje do celoevropské úrovně soutěže. Kampaň, kterou pro Ministerstvo pro místní rozvoj vyrobila agentura McCann-Ericson - divize Momentum Czech Republic, tak získala již druhé prestižní ocenění.

Kampaň, která byla nasazena v televizi, rozhlase, na internetu a v tisku na začátku loňského roku, si kladla za cíl zejména připomenout široké veřejnosti přínosy projektů realizovaných z evropských fondů v každodenním životě, a také upozornit, že již je v plném proudu nové programové období 2014 až 2020.

Kampaň měla po ukončení velmi dobré výsledky a získala zlato v soutěži Effie 2016 za nejlepší kampaň v kategorii Veřejná správa v loňském roce. Stříbrné ocenění v soutěži IMC Czech Award 2017 potvrdila její kvality a podpořila práci MMR v oblasti marketingu. Na úspěšnou kampaň ministerstvo navázalo další kampaní na jaře letošního roku Evropské fondy pro lepší vzdělání a zaměstnání (www.kazdydenpomahame.eu).
 

Tisknout Vaše hodnocení:

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek