Jak se dařilo firmě, která využila program Design pro konkurenceschopnost?

7. 8. 2014 | Zdroj: CzechTrade

Design není jen umění, ale i koncepční řešení nebo marketingový nástroj. Vzpomeňte si třeba na typickou láhev Coca-Coly nebo funkční minimalismus typický pro firmu Apple. Agentura CzechTrade a Ministerstvo průmyslu a obchodu nabízí skrze projekt Design pro konkurenceschopnost posílení mezinárodní konkurenceschopnosti prostřednictvím efektivního využívání designu.

Ilustrační obrázek - CzechTrade a podpora designu Program počítá s podporou malých a středních podnikatelů zabývajících se průmyslovou výrobou mimo Prahu. Do projektu je nyní zapojeno již 112 firem, přičemž celkem může být podpořeno 205 firem.

Vaši spolupráci s designérem z adresáře designérů CzechTrade, propagaci průmyslového designu v zahraničí, zdarma poskytované vzdělávací služby a Design newsletter - to vše může podpořit program Design pro konkurenceschopnost. 

Do projektu se můžete zapojit do konce listopadu 2014. Veškeré informace a dokumenty najdete na stránkách agentury CzechTrade.

Inspirujte se při shlédnutí následujícího videa:

Tisknout Vaše hodnocení:

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek