Johnnie Walker přichází s ženskou podobou loga s názvem Jane Walker

27. 2. 2018

  • Země: US - Spojené státy americké
  • Datum zveřejnění: 27.02.2018

Firma Diageo, která rovněž vlastní Smirnoff vodku a Bulleit bourboun, učinila tuto změnu loga s postavou kráčejícího muže po více než 100 letech. Tato změna přichází v době, kde firmy s lihovanami snaží přilákat více žen.

Tento odvážný marketingový kousek přichází po kampani firmy Diageo s názvem #Logo Scotch, kde jsou na billboardech, v reklamách na sociálních sitích a časopisech vyobrazeny mladé ženy, které spolu popíjejí whisku.

Podíl žen konzumentů whisky na americkém trhu se zvedl z 28,2 % v roce 2010 na 29,6 % v roce 2016. Důvodem je skutečnost, že firma experimentovala s novými příchutěmi, jako je např. med, javorový sirup, skořice a jablko.

Celkem se má vyrobit 250 tisíc lahví Jane Walker a z každé vyrobené lahve výrobce věnuje jeden dolar organizacím na podporu žen. Cena lahve o objemu 750 ml se bude prodávat ve Spojených státech za 34 dolarů, za stejnou cenu jako běžný Johnnie Walker black label.

Zdroj: https://www.wsj.com/articles/johnnie-walker-embraces-feminine-side-to-woo-women-drinkers-1519677890
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Chicago.

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: