Mezi tradičními českými značkami letos nejvíce uspěl Čedok

23. 11. 2017 | Zdroj: BusinessInfo.cz

Druhý ročník reprezentativní studie na online české populaci ve věku 18 až 70 let, věnované tradičním českým značkám, uskutečnila společnost GfK ve spolupráci se sdružením Czech Top 100.

Výzkum Česká značka zjišťuje, která z českých značek se svým nezaměnitelným způsobem nejvíce zapsala do paměti národa, které české značky považují Češi za tradiční a na které jsou nejvíce hrdí.  Podle nejnovějších výsledků GfK se nejsilněji do naší paměti zapsala značka Kofola.  V kategorii nejvíce tradiční česká značka zvítězila Tatra.  Značkou, na kterou jsou Češi nevíce hrdí, je Čedok.

Společnost GfK a sdružení Czech Top 100 již podruhé společně představují projekt Česká značka. Výzkum, týkající se českých značek, se uskutečnil letos v listopadu na online populaci 18 až 70 let věku. Letošní předání cen vítězům proběhlo v rezidenci primátorky hlavního města Prahy na Mariánském náměstí. „Projekt Česká značka je skvělým doplněním aktivit, kterým se věnujeme v oblasti sestavování žebříčků podle ekonomických dat, “ říká Jan Struž, předseda Czech Top 100.

Dotazovali jsme se Čechů, která z českých značek, nebo společností je v posledních 12 měsících zaujala nejvíce, tedy vštípila se jim do paměti nezaměnitelným způsobem (hezká reklama, mimořádný výrobek, služba, nebo charitativní počin). Lidé ve výzkumu nejčastěji za rok 2017 zmiňovali značku Kofola. Na druhém místě se umístila značka Škoda, třetí příčku obsadila společnost AirBank. První pětici uzavírá T-mobile a Plzeňský Prazdroj.

Tradiční české značky roku 2017

Na otázku, které z českých společností, nebo značek považují lidé za nejvíce tradiční, odpovídalo nejvíce lidí ve prospěch značky Tatra. Druhé místo patří značce České dráhy a na třetím místě se umístil Čedok. Pětici nejlepších tradičních českých značek uzavírají značky Madeta a Hamé.

Z výzkumu GfK vyplynulo, že lidé jsou v roce 2017 nejvíce hrdí na značku Čedok.  Na druhém místě se umístila společnost České dráhy a bronzová medaile patří Bohemia Sektu. „Těší nás, že opět po roce můžeme navázat na úspěšný projekt Česká značka, který reflektuje vzrůstající oblibu právě českých značek, opečovává českost, podporuje a přispívá k rozvoji českého hospodářství, průmyslu a českých firem, a to nejen v Česku, ale i v zahraničí,“  říká Lenka Harmon z GfK.

Redakčně zpracovaná zpráva GFK

 

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek