Mikronésie: Základní podmínky pro uplatnění českého zboží na trhu

15. 8. 2012

Zastupitelský úřad Manila (Filipíny)

8.1. Distribuční a prodejní kanály, využívání místních zástupců, další faktory ovlivňující prodej

Běžné podmínky jako v rozvojové zemi. Na trhu nelze působit bez místního zástupce.

zpět na začátek

8.2. Podmínky zaměstnávání cizinců a místních sil

Více informací je možno nalézt zde:

zpět na začátek

8.3. Podmínky pro zřízení kanceláře, reprezentace, společného podniku

Podrobné informace lze nalézt v  Investičním průvodci po FSM (Investment Guide to Federated States of Micronesia).

zpět na začátek

8.4. Požadavky na propagaci, marketing, reklamu (využití HSP)

Obvyklé jako v rozvojových zemích.

zpět na začátek

8.5. Způsoby řešení obchodních sporů

Podobně jako v jiných rozvojových zemích se nedoporučuje vyvolávat spory s místními partnery. Nejosvědčenější způsob řešení je dohoda i za cenu ztráty.

zpět na začátek

8.6. Režim zadávání veřejných zakázek

Veřejné zakázky jsou uveřejňované na webových stránkách vlády. Podrobné informace o jejich procesu lze nalézt zde:

zpět na začátek

8.7. Problémy a rizika místního trhu

Obvyklá rizika jako v každé rozvojové zemi.

zpět na začátek

8.8. Problematika ochrany duševního vlastnictví

Autoři neuvádí.

zpět na začátek

8.9. Obvyklé platební podmínky, platební morálka

Obvyklá rizika jako v každé rozvojové zemi.

zpět na začátek

8.10. Významné veletrhy a výstavy v teritoriu

Údaje nebylo možné získat.

zpět na začátek

Zdroj: Ministerstvo zahraničních věcí (MZV)

Tisknout Vaše hodnocení: