Mlékárny Britannia inovuje produktovou řadu

20. 8. 2017

  • Země: IN - Indie
  • Datum zveřejnění: 10.08.2017

Leader potravinářského průmyslu Indie Britannia Industries slaví v letošním roce 125. výročí založení. Společnost především podniká v oblasti výroby sušenek, ale již 10 % obratu je tvořeno prodejem mlékárenských produktů, kde soupeří například s Nestlé. Nyní se firma snaží take zrušit některé produkty, které nepřináší očekávaný zisk. Společnost hodlá dle tvrzení generálního manažera Varuna Berryho založit společný podnik se startegickým partnerem. Místem pro společný závod bude Ranjangaon Food Park ve městě Pune, kde již sídlí jeden provoz zaměřující se na zpracování kravského mléka. Cílem je produkce vysoce ziskových produktů. Britannia se pokušelo o společný podnik s firmou Fonterra Dairy z Nového Zélandu nebo francouzským Danone.

Mléčný trh je značně ovládán družstevními podniky Amul a Mother Dairy. Britannia zvýšila svoje investice o 33 % v letošním fiskálním roce a snaží se novými produkty vstoupit i na venkovské trhy.

Zdroj: The Economic Times, 10.8.2017
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade Bengalúru.

 

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: