Mobilní obchodování rostlo v Brazílii téměř třikrát rychleji než e-commerce celkem

29. 4. 2015

  • Země: Brazílie
  • Datum zveřejnění: 28.04.2015

Z průzkumu společností PayPal a Ipsos vyplývá, že 34 % z e-commerce transakcí v Brazílii bylo prostřednictvím chytrých telefonů a že mobilní obchodování (m-commerce) rostlo v Brazílii téměř třikrát tak rychle, jako celkové tržby e-commerce.

Podle E-bit Informação, se tak zvyšuje podíl m-commerce na e-commerce v Brazílii, i když m-commerce stále tvoří méně než 10 %.

Více než šest z 10 lidí, kteří nakoupili přes tablet v Brazílii, uvedli v průzkumu UPS, že raději nakupují na plné verzi webových stránek. Více než čtyři z 10 kupujících přes mobilní telefony řekli totéž – což činí plné webové stránky populárnější než mobilní aplikace nebo mobilní stránky.

Stejný průzkum zjistil, jaké jsou nejdůležitější důvody digitálních kupujících v Brazílii, upřednostnit  k nákupu stolní nebo přenosný PC, spíše než mobilní telefon nebo tablet. Důvody zahrnují potíže se získáním dostatečně velkého nebo dostatečně jasného vyobrazení výrobků (39 %), pomalou rychlost připojení na mobilu (36 %) a obtíže při porovnávání výrobků na mobilních zařízeních (34 %). Tyto důvody byly uvedeny jako důležitější než obavy z placení přes mobilní telefon.

E-bit oznámil, že v roce 2014 bylo z celého e-commerce nejvíce mobilem kupované jídlo a nápoje, celkem 8,4 % z prodejů přes mobilní telefony.

Zdroj: Emarketer
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Sao Paulu.

 

Tisknout Vaše hodnocení: