Na Subconu popáté! (Birmingham, 6- 8.6.17)

22. 6. 2017

  • Země: GB - Velká Británie
  • Datum zveřejnění: 13.06.2017

59743652-web.jpgMarketingová podpora CzechTrade UK  - osvědčené recepty i inovace

Deset českých strojírenských společností, které se letos k účasti na pavilonu rozhodly, mohly využít nejen organizačních služeb CzechTrade UK, kdy vše bylo dopředu připravené a stačilo tak jen nainstalovat své exponáty do připravených vitrín ale také celé řady zejména marketingových služeb v ceně akce: především byla připravena navigační brožura pro návštěvníky, kde byly u jednotlivých firem uvedeny technologie, kterými disponují, a dále pomocí symbolů finální sektory, kde se dají jejich služby/výrobky uplatnit. Kromě toho přišel CzechTrade UK v roce 2017 s inovací v podobě mobilní aplikace, kterou si nákupčí mohly stáhnout pomocí QR kódů, které byly na recepčním uvítacím pultíku. Aplikace obsahuje profil všech firem včetně jejich klíčových unikátních charakteristik a jedním kliknutím je možné je kontaktovat e-mailem.

Některé firmy pak využili nabídky CzechTrade za mírný poplatek si sjednat schůzky s britskými agenty. Nabídky využily 2 firmy a každá z nich absolvovala 3 hodnotné schůzky. K tomuto účelu byl připraven speciální prostor se stolečky, kde bylo možné v klidu jednat. 

Konečně nad celým pavilonem vlála obří česká vlajka a Českou Republiku zkrátka nebylo možné přehlédnout.

Networkingová recepce za účasti významných hráčů britského průmyslu

CzechTrade Londýn podpořil českou účast velkou B2B recepcí v druhý den akce, kam zval britské strojírenské firmy. Na akci se podávalo české pivo značky Lobkowicz, Flying Cloud IPA a Ferdinand a k dispozici bylo rozmanité další občerstvení. Pivovary Lobkowicz a Ferdinand, které CzechTrade UK pomáhá uvádět na český trh, tak úsilí na Subcon velkoryse podpořili.  Odezva ze strany britských firem byla značná, když český pavilon byl na rozdíl od ostatních mezinárodních stánků obsypán zájemci a po celé dvě hodiny probíhal velmi aktivní networking.

Výrobní velmoc „ jen kousek za rohem“

Součástí marketingové strategie CzechTrade UK v subkontraktačním strojírenství je od roku 2016 slogan „The manufacturing powerhouse just around the corner“, který nadále podtrhuje naše úsilí o znovunavrácení pozornosti nákupčích z Asie do Evropy. České firmy se tak profilují jako flexibilní společnosti nabízející západoevropskou kvalitu za konkurenceschopnou cenu přičemž jejich návštěva stojí věčně zaneprázdněné britské businessmany jen 2 hodiny času v letadle. Toto úsilí nově podpořila zadní stěna s obří vlajkou České Republiky, kde byla zaznamenaná loga všech českých společností – z ní vedla symbolicky šipka směrem k Británii s nápisem „just around the corner- 786 Miles“. Česká Republika tak na letošním Subcon byla opět výrazně vidět a potvrdila, že BREXIT zkrátka business nezastaví.

 

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: