Německá skupina Metro pokračuje v dobývání italského trhu

28. 3. 2012

  • Země: Itálie
  • Datum zveřejnění: 27.03.2012
  • Zdroj: Grandedistribuzione

Německá skupina, která působí v Itálii především v segmentu Cash and Carry, v roce 2011 zaznamenala mírný pokles obratu i zisků. Celkové tržby poklesly o 0,8 % na 66,7 miliard euro, EBIT poklesl o 1,8 % na 2,37 miliard euro. Skupině klesly tržby i v „rodném“ Německu, a to o 1 % na 25,9 miliard euro.

I přes nepříznivé ekonomické výsledky skupina Metro rozhodla přehodnotit svou přítomnost na apeninském poloostrově, který pro skupinu představuje jeden z osmi nejstrategičtějších trhů, a hodlá agresivněji dobývat místní teritorium. V roce 2012 otevře německá skupina nové prodejny (současný stav je 48 prodejních míst) a hodlá investovat nemalé finanční prostředky do rekonstrukce stávajících prodejních míst.

Zpracovala zahraniční kancelář CzechTrade Miláno.

Tisknout Vaše hodnocení: