Nové firmy v JIC cílí na smart cities, turisty i marketingové laiky

3. 5. 2016 | Zdroj: BusinessInfo.cz

motiv článku - Nové firmy v JIC cílí na smart cities, turisty i marketingové laiky JIC pomůže rozvíjet inteligentní technologie pro městskou mobilitu, chytrý vizuální webový editor a mobilní aplikaci provádějící po zajímavých místech. Do půlročního programu JIC MASTER určeného pro firmy, které chtějí nastartovat růst, přijal společnosti GeoFun, MioWeb a CitiQ. Vybrala je porota složená z konzultantů JIC a Zdeňka Rudolského z Impact Hubu na výběrovém dni.

JIC MASTER pomáhá prostřednictvím pravidelných konzultací se strategií zahraniční expanze, finančním řízením, nastavením rolí jednotlivých členů týmu, firemních procesů nebo s investičním jednáním. "Skutečný záběr programu je ale mnohem hlubší a zavedl nás až k samotným základům. K diskusím o tom, proč podnikáme, jakou skutečnou hodnotu chceme předávat našim zákazníkům, jaké modely chování chceme vyznávat a kam dlouhodobě směřujeme," oceňuje komplexitu programu Vítězslav Centner. O tom, jak se po absolvování JIC MASTER daří jeho firmě EffiChem, bude mluvit na blížícím se JIC Open Day.

Nejbližší uzávěrka pro JIC MASTER je 21. srpna 2016, přihlášku lze stáhnout na stránkách programu nebo na webu JIC.

Více o přijatých společnostech

GEOFUN je zábavný turistický průvodce, který pomocí bezplatné mobilní aplikace zapojuje návštěvníky do poznávání míst formou poutavého příběhu. Města, mikroregiony nebo třeba muzea tak získávají svěží marketingový nástroj. „Rádi bychom, aby se GEOFUN stal známou značkou chytré zábavy, při které lidé cestují, baví se a poznávají nové věci s použitím svých chytrých telefonů,“ plánuje jednatel firmy Vít Pechanec.

CitiQ vyvíjí hardware a software pro inteligentní řídicí a senzorické systémy.  Na JIC přichází pilovat produkt, který pomáhá monitorovat obsazenost otevřených parkovišť. „Vyvinuli jsme systém pro detekci vozidel využívající změny geomagnetického pole v městském prostředí. Toto řešení je zároveň nezávislé na napájení, proto je nízkoenergetické, levné, a lehce integrovatelné s dalšími technologiemi,“ vyzdvihuje přínosy nápadu projektový manažer CitiQ Martin Pípa, který má za sebou 11 let v dopravním výzkumu.

MioWeb nabízí navzájem propojené nástroje pro tvorbu webu. Webové šablony jsou postavené tak, aby byly výkonné z pohledu online marketingu i pro laiky, kteří jinak nemají kapacity či finance se aktuálními trendy internetového obchodu zabývat. „Na trhu vyplňujeme prostor mezi levnými nebo bezplatnými nástroji typu Webnode či WIX a náročným procesem zakázkové výroby webu,“ vysvětluje pozici na trhu projektový manažer Viktor Šabacký a zdůrazňuje, že díky otevřené platformě WordPress je MioWeb flexibilní v používání dalších doplňků a aplikací, například pro e-mail marketing a online prodej.

Více informací viz www.jic.cz/master  

Šestiměsíční program JIC MASTER nabízí konzultace s odborníky JIC i externími experty a začlenění do podnikatelského ekosystému JIC. Je určený firmám, které mají inovativní technologický produkt ověřený trhem (má alespoň jednoho platícího zákazníka) a není starší tří let. Mezi absolventy programu JIC MASTER jsou například CleverAnalytics, IoT řešení pro bezdrátovou lokalizaci v budovách Sewio, online faktoringový nástroj Investiční aukce,, dodavatel technologií pro automatické získávání informací z mluvené řeči Phonexia a další.


Redakčně upravená tisková zpráva JIC Brno

Tisknout Vaše hodnocení:

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek