Obchody s potravinami budou také digitalizovat

19. 4. 2017

  • Země: AT - Rakousko
  • Datum zveřejnění: 19.04.2017

122549414-120.jpgDigitalizace s sebou přináší nové šance pro obchodníky ze všech oborů. Na kongresu obchodníků v Berlíně jednali odborníci z oboru o budoucnosti.

Dr. David Bosshart, CEO švýcarského Gottlieb Duttweiler Institutu, je toho názoru, že se svět radikálně mění. „Už nežijeme ve světě zboží, ale ve světě informací a služeb.“ Dobrou zprávou především pro obchodníky s elektrem a textilem je, že v shopping světě budoucnosti není primární být pouze online, ale mít propracovaný online server, který přivede zákazníky do kamenného obchodu. Mladí lidí kladou velký důraz na nabídku zboží, chtějí si vybírat a k vybírání potřebují informace.

Obchodníkům s potravinami se digitalizace rozhodně nevyhne, proto musí už teď vystoupit ze své komfortní zóny. Erich Harsch, předseda představenstva sítě dm drogérií, míní, že vhodné je začít u managementu. „Dlouhodobé strategie a denní cíl obratu nejsou pro digitalizace ani samotného zákazníka kompatibilní. Potřebujeme novou kulturu managementu.“ Nová kultura by se měla umět přizpůsobit individuálním potřebám zákazníka a zajistit tak i individuální možnosti rozvoje.

 

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade ve Vídni.

Zdroj: Regal

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: