Platformu pro online řešení sporů využilo v prvním roce více než 24 000 lidí

24. 3. 2017 | Zdroj: Česká podnikatelská reprezentace při EU (CEBRE)

Evropská komise dnes zveřejnila informace o využívání platformy pro online řešení sporů (ODR), která byla spuštěna 15. února 2016.

Ta umožňuje řešit spory u online nákupů, kdy se zákazník setká s problémem při reklamaci produktu nebo služby u obchodníka. Může se jednat například o spor ohledně reklamace vadného zboží, kterou obchodník nechtěl uznat. Během prvního roku svého fungování platformu využilo více než 24 000 zákazníků, přičemž více než třetina stížností se týkala přeshraničního nákupu v rámci EU. Nejvíce stížností se týkalo oblečení a obuvi, letenek a zboží z oblasti informačních a komunikačních technologií. V průběhu letošního roku Komise zveřejní detailní zprávu o využívání platformy.

Tisknout Vaše hodnocení:

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek