Pivovar z Amazonie bude vyrábět v Anglii, aby se vyhnul vysokým nákladům na výrobu v Brazílii

29. 12. 2014

  • Země: Brazílie
  • Datum zveřejnění: 28.12.2014

Značka Amazon Pivo se spojila s anglickou továrnou, sníží tak o 40 % náklady na výrobu.

Aby se vyhnul pověstným brazilským nákladům „custo Brasi“ a zároveň zajistil nový výrobek pro náročné britské klienty, rozhodl se malý pivovar z Belému (stát Pará) produkovat produkovat svou řadu řemeslně vyráběných nápojů za Atlantikem, v metropolitní oblasti Londýna.

Amazon Beer, který mísí typické plody severu Brazílie s tradičním sladem a chmelem, se spojil s britským výrobcem Beer Counter a také místním distributorem World Beer. Od března letošního roku pracuje na svém portfoliu v Evropě.

V současné době pivovar prodává ve Spojeném království 5 000 litrů piva měsíčně, toto číslo má podle společníka pivovaru pana Caio Guimarães potenciál, aby se rychle ztrojnásobilo. K tomu stačí udeřit na distribuci maloobchodních řetězců Spojeného království.

"Ukázalo se, že existují dvě vhodná období pro představení nového produktu v Anglii: na začátku léta a začátkem zimy. Protože jsme začali v Anglii vyrábět 10. března, byl už hodně pozdě na uzavírání smluv pro letní sezónu.  Ale teď, v zimě, máme veškeré podmínky pro jednání s maloobchodníky, kterým budou produkty představeny nyní v prosinci", uvedl podnikatel Caio Guimarães. Letos by měla firma v Brazílii vydělat o 30 % více než 12 milionů BRL zaznamenaných v roce 2013.

Sen stát se mezinárodním spotřebitelem existoval nejméně dva a půl roku v rodině Guimarães, která provozuje podnik Amazon Beer, (také uvažují o Americe a Asii). Jejich produkty jsou výjimečné tím, že nabízí řadu sedmi řemeslně vařených piv, pro jejichž výrobu používají typické brazilské suroviny, např. ovoce „cajá“ nebo „açaí“.

„Kvůli vstupním nákladům a daním je produkt o 40% dražší v Brazílii, než v Anglii, kde dnes stojí lahev piva 1,20 GBP, zatímco v Brazílii stejná láhev vyjde na 10 BRL (1 GBP = 4 BRL). Další nevýhodou je přeprava, protože řemeslně vařené pivo by se mělo konzumovat mladé a nemělo by cestovat,“ říká  Guimarães.

Amazon Beer je jednou z mnoha značek piva v Brazílii, která pivo vaří řemeslnými postupy, což je jev, který se vyskytuje s větší intenzitou po dobu nejméně čtyř let, Amazon Beer vznikla v květnu 2000 a roste v průměru o 20 % ročně. V současné době, je jeho výroba soustředěna v továrně v Belémě. V budoucnu chce rozšířit svou přítomnost na pulty obchodů, značka se zaměřuje na hledání partnerství, jako se jim podařilo realizovat v Anglii.

Zdroj: Estadao
Zpracovalo zahraniční zastoupení CzechTrade v Brazílii.

Tisknout Vaše hodnocení: