Podpora exportu v OPPIK: Program Marketing

1. 9. 2015 | Zdroj: Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest

motiv článku - Podpora exportu v OPPIK: Program Marketing Rozhodli jste se prorazit s Vašimi produkty na zahraniční trhy? Chcete se účastnit zahraničních výstav a veletrhů? Pokud jste malým nebo středním podnikem, je pro Vás vhodný program Marketing.

Program Marketing je zaměřený na rozvoj aktivit českých exportérů na zahraničních trzích a zvýšení využití exportních příležitostí, které na světovém trhu existují.

Informace o programu (podporované aktivity, náležitosti a podmínky programu) naleznete v Textu programu Marketing. Bližší specifikace budou uvedeny vždy v jednotlivých výzvách.

Marketing – Výzva I

Základní charakteristiky:

Kdo může žádat (příjemci podpory):

  • malý a střední podnikatel (MSP) splňující podmínky stanovené v Příloze č. 1 Nařízení Komise č. 651/2014

Kolik lze získat na jeden projekt (forma a výše podpory):

  • dotace 200 tis. - 5 mil. Kč
  • max. míra podpory: 50% ZV
  • podpora dopravy výstavních exponátů, vč. balného a manipulace je poskytována ve výši maximálně 50 % způsobilých výdajů v režimu de minimis, max. 150 tis. Kč na jeden konkrétní veletrh nebo výstavu v zahraničí
  • podpora tvorby marketingových propagačních materiálů pro účely veletrhů a výstav je poskytována ve výši maximálně 50 % způsobilých výdajů v režimu de minimis, max. 50 tis. Kč při účasti na jednom konkrétním veletrhu nebo výstavě v zahraničí

Na co lze získat podporu (podporované aktivity):

  • usnadnění vstupu MSP na zahraniční trhy prostřednictvím jejich individuálních účastí na zahraničních výstavách a veletrzích
  • služby pro MSP zaměřené na mezinárodní konkurenceschopnost usnadňující vstup na zahraniční trhy (doprava exponátů, marketingové propagační materiály)

Jaké výdaje je možné podpořit (způsobilé výdaje):

Pronájem, zřízení a provoz stánku

  • grafický návrh stánku, výkresová dokumentace stánku, pronájem výstavní plochy, připojení k inženýrským sítím (voda, odpad, plyn, elektroinstalace, osvětlení, vzduchotechnika, požární bezpečnost), připojení k internetu, pronájem stánku a nezbytně nutného zařízení k jeho chodu (nábytek, promítací plátno, počítač, kuchyňské vybavení), montáž, instalace vystavovaných exponátů, demontáž, povinné poplatky spojené s účastí na příslušné výstavě nebo veletrhu stanovené jejich organizátorem a služby spojené s provozem stánku

Doprava vystavovaných exponátů, stánku a jeho vybavení na veletrh a výstavu v zahraničí a zpět, vč. balného a manipulace, zajišťovaná externím dodavatelem

Tvorba propagačních materiálů v cizích jazycích pro účely účasti na konkrétním veletrhu nebo výstavě v zahraničí

Specifika a omezení:

  • projekt musí být realizován na území ČR mimo hlavního města Prahy
  • shoda projektu s Národní RIS3 strategií bude doložena čestným prohlášením žadatele o podporu
  • max. 15 účastí na veletrzích a výstavách v zahraničí v rámci projektu (max. 5 účastí/1 rok)
  • každý žadatel může předložit maximálně 4 projekty (tzn. 4 aktivní žádosti) v rámci této výzvy

 Systém sběru žádostí:

  • kontinuální

Dokumenty k výzvě:

Marketing - Výzva I

Veškeré dokumenty a přílohy naleznete na příslušné stránce agentury CzechInvest a na webu MPO.

Tisknout Vaše hodnocení:

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek