Potravinový řetězec Lidl expanduje na americký trh

24. 8. 2017

  • Země: US - Spojené státy americké
  • Datum zveřejnění: 24.08.2017

Německý maloobchodní řetězec otevřel první obchody na východním pobřeží USA. Lidl nabízí své zboží o devět procent levněji proti konkurenci. Prvních deset prodejen otevřel Lidl v polovině června. V roce 2018 plánuje společnost otevřít dalších 40 prodejen. V USA by mělo vzniknout nově asi 25 000 pracovních míst. Lidlu se daří držet nízké ceny díky dodavatelům s takzvanou privátní značkou. Spoluprácí s prívátními značkami si společnost vytváří vlastní prodejní ceny, a přestože ceny jsou nízké, Lidl i tak dosahuje vyšší marže. Lidl nabízí zákazníkům velké množství produktů, ale pouze omezený výběr druhů. Prodejny v USA mají větší rozměry oproti Evropě. V USA dosahují průměrně 2 000 metrů čtverečních. Expanzi Lidlu by mohli využít i stávající dodavatelé, neboť dle vyjádření společnosti bude Lidl využívat i nadále jejich dodávek.

http://byznys.lidovky.cz/lidl-zautocil-na-trh-v-usa-setri-na-lidech-i-svetle-fv5-/firmy-trhy.aspx?c=A170703_125420_firmy-trhy_ele

https://www.usatoday.com/story/money/business/2017/05/30/lidls-first-us-stores-carolinas-virginia/102307150/

http://www.reuters.com/article/us-usa-retail-lidl-idUSKBN1882ZT

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Chicagu

 

 

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: