Program podpory mezinárodní technologické spolupráce

10. 2. 2014 | Zdroj: Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest

Program je zaměřený na podporu a posílení spolupráce českých technologických podniků všech velikostí se zahraničními partnery ze zemí mimo EU. Jejich společné projekty by měly vést k zavedení či rozšíření technologicky vyspělých výrobků nebo procesů, včetně vývoje software a aplikací.

Prioritní oblasti:

  • Elektrotechnika a elektronika
  • Informační a komunikační technologie
  • Energetika a čisté technologie
  • Zemědělské a potravinářské technologie, biotechnologie
  • Lékařské technologie
  •  

Další informace:

Cílem programu je podpora spolupráce a realizace společných projektů mezi českými podniky a podnikatelskými subjekty ze zemí mimo EU. Společné projekty by měly vést k zavedení či rozšíření technologicky vyspělých výrobků nebo procesů včetně vývoje software a aplikací.

Účastník programu:

  • účastníkem programu může být pouze podnik, přednostně spadající do kategorie malých a středních podniků

Další podmínky programu

  • každého projektu se musí zúčastnit jeden účastník na české straně a jeden účastník na straně zahraničního partnera ze země mimo EU; účastníci nesmí mít stejného vlastníka ani zřizovatele
  • doba realizace projektu nesmí přesáhnout 3 kalendářní roky od data vydání rozhodnutí o poskytnutí

Trvání programu

  • III. veřejná soutěž v rámci programu bude vyhlášena na začátku roku 2014
  • podpora ve formě dotací bude poskytována v letech 2012 - 2016
Tisknout Vaše hodnocení:

Nejnovější diskusní příspěvky

  • 10.8.2018 23:35

    Co všechno za evidenci povedete, to záleží na mnoha individuálních okolnostech. Předpokládáme, že značná část OSVČ si vystačí s daňovou evidencí (příjmy, výdaje). Pro individuální konzultaci můžete kontaktovat vhodného komerčního daňového poradce nebo zkušeného účetního (http://www.businessinfo.cz/cs/online-nastroje/katalog-odkazu.html?subcategory=191). Případně můžete zkusit hledat odpověď na... Vstoupit

  • 5.8.2018 18:22

    Dobrý den, od 1.8.2018 jsem začala podnikat jako OSVČ, vedlejší činnost, kdy jsem studentka, v oboru zahradnické práce... . Chci vést daňovou evidenci a pro daně uplatnit procentní výdajový paušál. Chci se zeptat jaké dokumenty budu muset vést - evidenci příjmu, evidenci pohledávek, evidenci majetku. Musím k datu zahájení činnosti sestavovat přehled o majetku a dluzích a jak mám ocením mnou... Vstoupit

Vstup do diskusního fóra

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek