Ruka v ruce: Expo 2020 Dubaj představuje první globální marketingovou kampaň

8. 2. 2018

  • Země: AE - Spojené arabské emiráty
  • Datum zveřejnění: 08.02.2018

První marketingová kampaň Expo 2020 "Ruce" používá tučné barvy a obratnost desítek rukou za účelem vytvoření iluze snadno rozpoznatelných objektů, jako je Burj Khalifa, žárovka, země a větrné turbíny.

Tareq Ghosheh, viceprezident pro marketing a komunikaci Expo 2020 Dubai, řekl, že kampaň by pomohla zvýšit povědomí o první světové výstavě na Středním východě, v Africe a jižní Asii (MEASA) v rámci GCC a hlavních mezinárodních trzích. 

Světová výstava není jen o představení nejnovějších inovací; je to také jedinečná platforma, která spojuje lidi z celého světa, všechny oblasti života, podporuje kreativitu, inovace a spolupráci. 

Tato kampaň určuje, dle slov viceprezidenta, jak budou vypadat budoucí kampaně. Nechceme, aby se lidé jen na tuto událost podívali; chceme, aby se lidé připojili k cestě až do roku 2020, zdůraznil.

Expo 2020 Dubaj bude probíhat po dobu šesti měsíců od 20. října 2020 do 10. dubna 2021 a očekává se, že se zúčastní 25 milionů návštěvníků, přičemž 70 procent by mělo pocházet mimo území SAE, což je největší podíl v historii světové výstavy. Předpokládá se účast více než 180 zemí.

Odkaz na marketingovou kampaň: Expo 2020 Dubai – Our first campaign
Zdroj: www.expo2020dubai.ae
, www.medium.com
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře v Dubaji.

 

Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: