Šance pro startupy: Prosaďte se se svými nápady na trh

2. 6. 2016 | Zdroj: BusinessInfo.cz

Vyvinuli jste zajímavou technologii? Chcete ji dostat na trh a zjistit, pro koho bude mít v podobě finálního produktu největší hodnotu? Pak je právě pro vás jako zástupce začínající firmy určen program JIC Starcube 2016, do kterého se můžete hlásit do letošního 7. srpna.

Letošní osmý ročník se zaměřuje na virtuální realitu, analýzu big data, senzory a kyberbezpečnost. Mohou se jej zúčastnit týmy z celého světa. Během podzimu 2016 je pak čekají tři měsíce nabité semináři a konzultacemi s experty z celého světa.

Program je určen výhradně pro začínající podnikatele. Do akcelátoru se může přihlásit tým či startup, který tvoří minimálně dva lidé a pracuje na produktu či službě v některé z výše uvedených oblastí. „Pokud už máte založenou firmu, nesmíte být na trhu déle než tři roky,“ připomínají organizátoři. Podrobnosti o tom, které startupy mají letos šanci, si přečtěte na www.jic.cz/starcube-faq/

JIC Starcube by se měli ideálně zúčastnit šéf projektu či vašeho týmu a jeden další člen. Účast není zcela bezplatná, cenou je dvouprocentní podíl z vaší firmy, případně opce na tento podíl, pokud je podnik před založením. Podrobnosti se dočtete v JIC Starcube Safe term sheet (pro existující společnosti / pro budoucí společnosti).

A jak se do programu přihlásit? Prvním krokem je registrace na stránkách www.f6s.com. Zde mohou zájemci průběžně vyplňovat přihlášku, která musí být kompletní do 7. 8. 2016. Následně bude vybráno 30 týmů, jejichž počet bude po představení jejich produktů zredukován na deset finálních účastníků JIC Starcube.

„Stojíme o týmy, které mají globální ambice a chtějí budovat udržitelný byznys. S jeho rozvojem jsme jim připraveni pomoci nejenom my, ale i letošní technologičtí partneři,“ prozrazuje manažerka JIC Starcube Hana Šudáková. Partnery akcelerátoru jsou stejně jako loni společnosti AVG, Y Soft, Microsoft a Konica Minolta. Letos se k nim připojuje i firma Honeywell.

Pětice partnerů je přitom pro start nových společností klíčová. Jejich interní odborníci pomohou týmům s rozvojem po technologické i obchodní stránce, a také s napojením na jejich globální obchodní a marketingovou síť. Navíc jim nabídnou vlastní know-how.

S využitím tiskové zprávy JIC Starcube

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek