Služby CzechTrade podpoří nová kampaň

20. 10. 2015 | Zdroj: CzechTrade

Od 1. října spouští CzechTrade novou kampaň. Jejím cílem je zvýšit povědomí o agentuře, přesvědčit firmy o efektivnosti využití jejích služeb a přilákat nové klienty.

Pro Kampaň, kterou bude realizovat agentura Lions Communications, respektive její divize Publicis, byl zvolen kreativní koncept „DOBYVATEL“.

„Chceme ukázat potenciálním klientům, že s naší pomocí mohou vítězit na zahraničních trzích. Do atraktivní fotografie zahraniční lokality je umístěna vlajka ČR. Vizuálně tak podtrhuje dobývání zahraničních trhů. Tón a styl komunikace je jednoduchý, decentní, seriózní, nevtíravý avšak velmi výmluvný. Pointu komunikace podtrhuje titulek ‚Pomáháme vám zvítězit na zahraničních trzích‘,“ říká Marcela Havlová, vedoucí oddělení propagace a komunikace CzechTrade.

Nový slogan, který doprovází celou kampaň, je „CzechTrade – Expert na váš export“.

„Expert je někdo, kdo je vyhledávaným specialistou v daném oboru. A CzechTrade je v pravém slova smyslu expertem na export českých firem. Slogan hraje se slovy se stejnou předponou a umocněné ‚ex‘ navíc slibuje, že půjde o něco extra,“ doplňuje Havlová.

Přehled služeb CzechTrade

Ukázky vizuálu kampaně

Vizuál kampaně CzechTrade Londýn

Vizuál kampaně CzechTrade Asie

Vizuál kampaně CzechTrade USA

Přehled služeb CzechTrade

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek