Společnost Incomaker: Umělá inteligence, díky níž je marketing hračkou

14. 11. 2016 | Zdroj: Enterprise Europe Network ČR

motiv článku - Společnost Incomaker: Umělá inteligence, díky níž je marketing hračkou V rámci konference Web Summit, která proběhla v listopadu 2016 v Lisabonu se prezentovali i některé z nejnovátorštějších MSP, jimž síť po Enterprise Europe Network poskytuje podporu. Jedním z těchto MSP byla i česká společnost Incomaker, která na konferenci předvedla svoji špičkovou technologii.

MSP jsou denně doslova zaplavovány digitálními údaji, ať už jde o sociální média, zpravodaje či analýzy webů. Aby firmám pomohla transformovat tato čísla v prodej, vyvinula společnost Incomaker umělou inteligenci pro marketing. A přitom pouhých 34 % MSP používá software pro řízení vtahů se zákazníky (CRM), 14 % používá akviziční marketing a 56 % neměří své výkony na poli marketingu vůbec.

Česko-portugalská společnost Incomaker si všimla mezery na trhu a vytvořila inovativní nástroj pro automatizaci marketingu, který navrhuje, plánuje a realizuje aktivity řízení marketingu s využitím umělé inteligence. Společnost Incomaker analyzuje údaje z marketingového řetězce firem – ze sociálních médií, e-mailů, zpravodajů a dat na webových stránkách. Její software poté spustí na míru šitou marketingovou kampaň, která dokáže cílit na nevyužité trhy.

Prostřednictvím této automatizované služby získávají MSP vlastního marketingového manažera se znalostmi digitálního guru za pouhý zlomek nákladů. Společnost Incomaker snižuje náklady v marketingovém rozpočtu MSP a zároveň generuje vyšší zisky z optimalizované a cílené propagační kampaně. Umělá inteligence společnosti Incomaker byla navržena týmem specialistů se znalostmi statistiky, informačních technologií, řízení podniků a digitálního marketingu.

Aby společnost Incomaker mohla dále růst, navázala spolupráci se střediskem technologií CAS, které je koordinátorem sítě Enterprise Europe Network v České republice. To ji následně navedlo k úspěšnému využití financování z nástroje Evropské komise pro MSP.

„Měníme data v informace, na základě informací vytváříme marketingovou kampaň a marketingová kampaň přináší zisk,“ říká Tomáš Šalamon, výkonný ředitel společnosti Incomaker.

Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek