Stoupá spotřebitelská důvěra

26. 9. 2012

  • Země: Itálie
  • Datum zveřejnění: 24.09.2012
  • Zdroj: Corriereinformazione a FIO

V září se index spotřebitelské důvěry (Consumer Confidence Index), na základě čerstvých informací, které zveřejnil italský statistický úřad, posunul z 86,1 na 86,2 bodu.

Pro srovnání, v USA se v září index spotřebitelské důvěry vyšplhal na sedmiměsíční maximum a to na 70,3 bodu. V eurozóně naopak spotřebitelská důvěra klesá a na září byla předběžně potvrzena na úrovni -25,9 bodu.

Statistický úřad uvádí, že růst spotřebitelské důvěry v Itálii ovlivňují především složky jako jsou obecná hospodářská situace a osobní klima.

Zpracovala kancelář zahraniční sítě MPO v Miláně. 

Tisknout Vaše hodnocení: