Thajský trh nealkoholických nápojů je odhadován na 157 miliard THB

17. 3. 2017

  • Země: TH - Thajsko
  • Datum zveřejnění: 17.03.2017

Během nadcházejícího období největších veder v Thajsku plánují výrobci nealkoholických nápojů investovat 4 miliardy THB (2,8 miliardy CZK) do marketingových kampaní na podporu prodeje limonád, energetických nápojů, zeleného čaje a balené vody, aby získali co největší podíl na trhu, jehož velikost je odhadována na 157 miliard THB (110 miliard CZK). Největší podíl představují sycené nápoje (50 miliard THB/35 miliard CZK), následuje balená voda (34 miliardy THB/24 miliardy CZK), balený zelený čaj připravený k pití (15 miliard THB/11 miliard CZK) a ovocné džusy (14 miliard THB/10 miliard CZK). Náklady na marketing v digitálních médií vzrostou letos o 35-40% s cílem lépe oslovit mladou generaci.

 

Zdroj: Bangkok Post

 

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Bangkoku

Tisknout Vaše hodnocení: