Tři dny digitálního marketingu na veletrhu SMX Milan

23. 11. 2015

  • Země: Itálie
  • Datum zveřejnění: 20.11.2015

Ilustrační obrázekJeden z nejvýznamnějších mezinárodních veletrhů v oboru digitálního marketingu SMX Milan se v uplynulých dnech konal v Miláně. Nejdůležitější novinku tentokrát představoval oficiální SMX Bootcamp, tréninkový workshop s pěti souběžně konanými setkáními, který umožnil začátečníkům i pokročilým rozvinout své dovednosti a získat certifikát.

Veletrh vyhledávání a social media marketingu SMX Milan proběhl ve dnech 11. – 13. listopadu 2015. Jedná se o jeden z nejvýznamnějších mezinárodních veletrhů v tomto oboru. Tři dny, 25 interaktivních setkání, více než 50 klíčových mezinárodních přednášejících a 2 000 účastníků. Veletrh byl organizován Business International – Fiera Milano Media, ve spolupráci s Third Door Media a konal se v hotelu Melià v Miláně.

Veletrh byl zacílen na manažery a profesionály z celého světa. Veletrh SMX Milan se velmi úspěšně etabloval na poli mezinárodních veletrhů v oboru digitálního marketingu, a to nejen díky vysoké úrovni přednášejících a případových studií, ale také, a to především, díky vysoké kvalitě témat a okruhů probíraných na konferencích, workshopech, setkáních a prostoru k networkingu.

Nejdůležitější novinku tentokrát představoval oficiální SMX Bootcamp, tréninkový workshop s pěti souběžně konanými setkáními na témata Search Engine Optimization (optimalizace pro vyhledávače), Social Media, Local & Brand Visibility, Adwords (reklama na google) a analytika pro studenty a nováčky umožňující i úplným začátečníkům získat základy pro učení či úspěšné pokračování jejich kariéry v digitálním světě. Na konci tohoto školení získali účastníci mezinárodní „SMX účastnický certifikát“, osvědčující jejich účast na školení a jejich úroveň dovedností.

Zdroj: Business International Italia
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Miláně.

Tisknout Vaše hodnocení: