Účast českých sklářských mistrů na veletrhu TENT London 2015

12. 10. 2015

  • Země: Velká Británie
  • Datum zveřejnění: 12.10.2015

Ilustrační obrázekKaždoročně na podzim se v Londýně koná prestižní akce The London Design Festival s vice než 400 různými výstavami, exhibicemi a veletrhy, která je jednou z nejdůležitějších designových akcí na světě. CzechTrade Londýn a čeští sklářští mistři na ní nesměli chybět. Český pavilon dominoval na veletrhu TENT London 2015, jakožto veletrhu netušených designových možností a nápadů z celého světa.

Cílem této akce bylo rozšířit interní designovou databázi architektů se zaměřením především na interiérové designery a architekty a propojit je s pěti českými sklářskými firmy, kterými byli: Preciosa Lighting, Astera Glass, Clartés Bohemia, Evans Atelier a Kolektiv Ateliers. Ve spolupráci se studenty z Vysoké školy uměleckoprůmyslové v Praze vznikl neotřelý a technicky vyšperkovaný pavilon, kterému spolu s mistrovskými sklářskými objekty dominovalo promítací plátno. Plátno prezentovalo videa jednotlivých designérských firem speciálně připravené pro tuto akci spolu s efektivním světelným prvkem osvětlujícím sklářské objekty daných firem. Kompozice pavilonu dodávala vystaveným exponátům na ještě větší exkluzivitě a vybízela návštěvníky k nepřehlédnutí našeho pavilonu, ba naopak prohlédnutí si naší expozice s ještě větším zájmem.

Této akci předcházela intenzivní emailová a poštovní kampaň zaměřující se na designéry z rozsáhlé interní databáze CzechTrade Londýn prezentující český pavilon pod atraktivním názvem Glassmania – Bohemian Glass Masters. Marketingovou kampaň doplňoval článek o českém pavilonu v katalogu veletrhu, který byl dostupný zdarma všem návštěvníkům spolu s mapou veletrhu, kde byla poloha české Glassmánie hrdě zdůrazněna.

Ve večerních hodinách v první den konání akce uspořádal CzechTrade Londýn velkou networkingovou recepci, jejímž základem byl bar umístěný za promítacím plátnem. Interiérovým designérům a významným současným i budoucím klientům našich sklářů se točilo pivo z mnohokrát oceněného pivovaru Matuška za doprovodu vystoupení amerického kytaristy. Pivo slavilo nesmírný úspěch a pomohlo přilákat mnoho dalších designerů a architektů nejen z Velké Británie. Za celý veletrh se vytočilo 5 sudů piva.

Za kancelář CzechTrade Londýn můžeme říct, že veletrh vypadal velmi nadějně a ohlasy českých firem byly velmi pozitivní. Již nyní se tedy těšíme na prezentování našich sklářských mistrů na některé z akcí na příštím ročníku The London Design Festival.

Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Londýně.

Tisknout Vaše hodnocení: