Unilever kupuje zmrzlinu GROM

9. 10. 2015

  • Země: Itálie
  • Datum zveřejnění: 08.10.2015

Ilustrační obrázekAnglo-holandský gigant Unilever odkoupí řemeslnou zmrzlinárnu Grom. První zmrzlinárna Grom byla otevřena v roce 2003 dvěma turínskými přáteli Federicem Gromem a Guidem Martinettim, dnes mají 67 obchodů po celém světě. Business Gromu „zůstane autonomní a bude dále spravován Federicem a Guidem z Turína“. „Unilever a Grom – zdůrazňuje Kevin Havelock, předseda oddělení pro občestvení Unilever – sdílí stejnou vášeň pro zmrzlinu i stejné hodnoty firmy jako například dodávky surovin. Spotřebitelé Gromu stále oceňují stejnou chuť a vůni zmrzliny Grom, kterou odjakživa milují.“

Unilever dále pomůže Gromu vstoupit na nové trhy a vytvořit nové podmínky růstu. „Unilever – doplňuje Angelo Trocchia, generální manažer Unilever Italia – má hluboké kořeny v celé zemi, po tom co jsme posledních 50 let přítomni v Itálii s úžasným portfoliem značek, které jsou Italy dobře známy a milovány. Čtyři továrny a 3000 zaměstnanců. Jsem si jist, že můžeme spolupracovat s Federicem a Guidem, aby Grom mohl dále růst.“ Unilever je nadnárodní společnost, která vlastní více než 400 značek, mezi kterými je například i Knorr, Algida, Magnum, Lipton, Mentadent, Svelto a Coccolino. Je přítomen v 190 zemích, s 170 000 zaměstnanci a obratem více než 48,4 miliard euro za rok 2014.

Zdroj: ANSA.it
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Milánu.

Tisknout Vaše hodnocení: