V e-commerce je Mexiko 2. nejatraktivnější zemí v Latinské Americe

8. 5. 2016

  • Země: Mexiko
  • Datum zveřejnění: 06.05.2016

Mexickému e-commerce se daří. Jak informoval Euromonitor Internacional, loni se v internetové ekonomice v Latinské Americe protočilo 59 miliard dolarů. Mexiko s podílem 18 % zaujímá 2. místo.

ilustrační obrázekInternetový prodejce společnost VTEX zveřejnil informaci o potenciálu internetového obchodu v zemích Latinské Ameriky. Na 1. místě stojí Brazílie s podílem 42% na celkových prodejích, 2. místo obsadilo Mexiko s 18 %, 3. místo patří Argentině s 12 %, 4. místo obsadila Kolumbie s 9 % a na 5. místě je Chile s 5 %.

V Mexiku e-commerce rostl v posledních šesti letech o více než 400 %, díky čemuž se země stala jednou z nejatraktivnějších v regionu Latinské Ameriky. Viceprezident VTEX pro latinskoamerický trh uvedl, že Mexiko je klíčovou zemí pro růstu elektronického obchodu. „Vzhledem k pozitivnímu vývoji prodejů v Mexiku do země přichází velký počet maloobchodníků,“ dodal Marcos Pueyrredon. Viceprezident společnosti VTEX dále informoval, že je to vůbec poprvé, kdy se Mexiko dostalo do první dvacítky nejatraktivnějších zemí světa na poli internetového obchodování. V roce 2015 Mexiko v žebříčku The 2015 Global Retail E-Commerce obsadilo 17. příčku.

Zdroj: Expreso
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraniční kanceláře CzechTrade v Mexiku.

Tisknout Vaše hodnocení: