Vývojář ze SAE studuje reakci myšlení na řízení vlastních plánů

19. 9. 2017

  • Země: AE - Spojené arabské emiráty
  • Datum zveřejnění: 19.09.2017

Majid Al Futtaim, který rozvíjí nákupní střediska, komunity, maloobchodní a rekreační zařízení, odhalil závěry studie o neurovědách, která byla navržena tak, aby identifikovala pozorovatele na principu emociální vazby za účelem rozvoje města a společenství.
Společnost Neurons Inc. provedla studie elektroencefalografie a technologii sledování očí, která měřila, jak účastníci v SAE podvědomě i vědomě reagovali na 100 obrazů městského vývoje a krajiny z okolí
celého světa. Očekává se, že studie podpoří emocionální a funkční hodnoty v přístupu společnosti Majid Al Futtaim k plánování, návrhu a vývoji nemovitostí. 
Ze studie bylo shromážděno více než jeden milion datových bodů, které pomohly dospět k zásadním závěrům. Například, zatímco respondenti vědomě uvedli, že mají zájem o živé prostředí s prvky "vysoce aktivní sociální interakce", jejich podvědomá mozková aktivita poukazuje na preference "jednoduchých, každodenních lidských činností kolem domů a komunit". 
Studie zjistila, že prvky každodenní lidské činnosti, zeleně, uměleckých rysů a jasných barev byly nejmocnějším hnacím motorem emočního zapojení do cílů a prostředí. Důraz byl kladen na zeleň, která byla přirozeně krajinářsky upravena a umístěna tak, aby poskytovala smysl pro lidský rozsah a soukromí.
Výzkum také přinesl podvědomé preference designu a uměleckých rysů v odstínu modré a zelené, s nimiž se lidé mohou vzájemně ovlivňovat. Mezi nejsilnější negativní odpovědi byly zaznamenány obrazy, které vykazovaly viditelný nedostatek lidské interakce a přírodní krajiny. Podle vyjádření developera se ukázalo, že "znečištění a poškození mají také okamžitý negativní a trvalý dopad na účastníky".
Generální ředitel společnosti Majid Al Futtaim Communities, uvedl: "Historicky se výzkumníci a vývojáři zaměřili vědomě na pozorovatele z hlediska jejich preferencí pro návrh a vývoj nemovitostí. Naše jedinečná výzkumná studie o neurovědách umožňuje hlubší pochopení toho, co podvědomě řídí emoční hodnotu a pocit sounáležitosti pro naše zákazníky a širší komunitu."

Zpracoval kolektiv zahraniční kanceláře CzechTrade v Dubaji
Zdroj: http://www.constructionweekonline.com


Souborové přílohy

Tisknout Vaše hodnocení: