Začíná kampaň propagující spolupráci s polskými podniky v České republice

7. 11. 2013

  • Země: Polsko
  • Datum zveřejnění: 05.11.2013
  • Zdroj: Velvyslanectví Polské republiky v Praze

Vyrobeno v Polsku ” - „Made in Poland” je název nové informační a propagační kampaně Ministerstva hospodářství PR. Vládní resort bude povzbuzovat české podniky ke spolupráci s polskými firmami – důvěryhodnými a moderními obchodními partnery. Kampaň v České republice zahrnuje reklamu v tisku, na internetu, venkovní reklamu a PR aktivity. Bude současně probíhat také v Německu a na Ukrajině. V příštím roce se rozšíří do Ruska a Číny.

Cílem kampaně „Made in Poland" je zlepšení vnímání Polska – důvěryhodného a moderního obchodního partnera mezi zahraničními podnikateli. "Chceme ukázat světu, že naše země má vlastní zajímavé vývozní speciality, a polské firmy mohou úspěšně spolupracovat se zahraničními partnery," zdůraznila náměstkyně ministra hospodářství Ilona Antoniszyn-Klik. "Předpokládáme, že se prostřednictvím kampaně informace o polských značkách rozšíří mezi zahraničními investory a ukáže přednosti výrobků našeho hospodářství," podotkla náměstkyně ministra.

Kampaň se soustředí na rostoucí potenciál polského hospodářství a nové možnosti pro polské podnikatele. „Made in Poland” ukazuje, že Polsko má kompetence, znalosti a především výrobky, které mohou úspěšně konkurovat na mezinárodních trzích. Kampaň má povzbudit české firmy k zahájení spolupráce s polskými partnery.

V ČR budou propagovány polské vývozní speciality v oboru biotechnologického a farmaceutického průmyslu, výroby dveří a oken, stavebnictví a obranného průmyslu.

V rámci kampaně bude zpracována zpráva pod názvem: „Polské firmy a výrobky”, v níž bude uvedena jak makroekonomická situace polského hospodářství, tak i podrobný popis jednotlivých oborů.

ilustrační obrázekV rámci kampaně se bude v ČR konat hospodářské fórum za účasti zástupců polského a českého světa politiky a obchodu. 

Kampaň polského ministerstva hospodářství „Made in Poland" je financována z prostředků Evropské unie v rámci Operačního programu podnikání a inovace pro období 2007-2013. Jejím cílem je především podporování podnikatelů, kteří chtějí realizovat inovační projekty včetně projektů spojených s výzkumem a vývojem, moderními technologiemi a investicemi, které mají zásadní význam pro ekonomiku.

Do realizace kampaně v ČR je zapojena zahraniční jednotka polského ministerstva hospodářství – Oddělení propagace obchodu a investic Velvyslanectví Polské republiky v Praze. Její podpora zajistí předávání informací přímo podnikatelům a investorům, kteří mají zájem o spolupráci s polskými podniky.

Za koncepci a realizaci kampaně ministerstva hospodářství zodpovídají mediální dům Arena, společnost Headlines Porter Novelli podporovaná svou partnerskou kanceláří v ČR a kreativní agentura What.

Více informací:
Miriam Madrová
Mob.: +420 724 478 881
E-mail: miriam.madrova@neopublic.cz

Zdroj: Velvyslanectví PR v Praze.
Zpracoval kolektiv pracovníků zahraničního zastoupení MPO ve Varšavě. 

Tisknout Vaše hodnocení: