Změny v Účtenkovce k EET: Ministerstvo prý vychází vstříc soutěžícím

28. 2. 2018 | Zdroj: Ministerstvo financí (MF)

Ministerstvo financí připravilo novinky v účtenkové loterii k EET. Platit by měly od 1. března. Změny mají usnadnit registraci účtenek a vylepšit její dosavadní fungování, sděluje rezort Aleny Schillerové.

Ministerstvo financí ČR tvrdí, že vychází vstříc poptávce soutěžících, jejichž účtenka nebyla zařazena do slosování, po konkrétním zdůvodnění jejího nezařazení.

Nově budou vědět důvod nezařazení nejen bezprostředně po její registraci, nebo v rámci emailové zprávy (pokud zadali e-mail), ale tyto podrobnější informace najdou ve svém hráčském účtu v záložce „Moje účtenky“. 

Důvodem nezařazení účtenky může být, že nebyla nalezena v systému EET, nebo že již byla jednou zaregistrována či není splněno základní pravidlo: „jedna účtenka od jednoho obchodníka v jeden den“.  Podrobnější informace budou mít soutěžící také u účtenek, které ještě čekají na ověření.

Co se ještě změní?

  • Chybně zadané údaje z účtenky půjdou snadněji opravit. Stačí totiž opravit pouze tu část, v níž hráči udělali chybu. Ostatní údaje z účtenky zůstanou ve formuláři vyplněny a nebude nutné je zadávat znovu.
  • Při registraci účtenky se nebude zadávat DIČ obchodníka. Tato položka z registračního formuláře zcela zmizí.
  • Mobilní aplikace na platformách Android a IOS dostanou nový vzhled a lepší funkcionalitu. Pokud mají soutěžící nastavenou automatickou aktualizaci, nemusí se o nic starat. V opačném případě si aplikaci sami zaktualizují na Google Play, nebo Appstore. 
  • Soutěžící budou mít možnost zrušit zasílání e-mailových oznámení o zaregistrování či nezařazení účtenky do slosování. Upozornění o změnách v hráčském účtu nebo informace o výhře jim budou e-mailem zasílány i nadále.
Tisknout Vaše hodnocení:

Štítky článků

Související články

Diskuse k článku

+ Nový příspěvek