INTRASTAT – aktuálně v roce 2018

13.3.2018

Dne 13. března 2018 se v Brně uskuteční seminář, jehož cílem je poskytnout aktuální informace a pravidla pro vykazování statistiky vnitrounijního obchodu se zbožím v ucelené podobě a upozornit na nejčastější chyby, které při vykazování vznikají, a vysvětlit správný postup.

Akce se koná od 9:00 do 14:00 (prezence začíná v 8:30).

Témata:

  • Výkaz INTRASTAT
    • Právní základ
    • Zákon č. 242/2016 Sb., celní zákon
    • Nařízení vlády č. 244/2016 k provedení některých ustanovení celního zákona v oblasti statistiky
    • Sdělení ČSÚ č. 247/2016 o stanovení Seznamu vybraného zboží a doplňkových statistických znaků
    • Zpravodajská jednotka a její povinnosti
    • Pravidla pro vykazování, podklady k výkazům
    • Prahy pro vykazování, způsob jejich určení
    • Kódy transakcí
    • Kódy skupin dodacích podmínek Incoterms®2010
    • Provádění oprav údajů
    • Způsoby podání výkazu – InstatOnline, InstatDesk
  • Kontroly údajů ve výkazech INTRASTAT prováděné celními orgány
  • Diskuze, zodpovězení dotazů

Lektorka: Ing. Lenka Tomáš Sabelová - Customs Manager společnosti Maurice Ward & Co., s.r.o.

Akce je zdarma. Zájemci o účast se mohou zaregistrovat prostřednictvím následujících kontaktů: Eva Zwiebová, tel.: 532 194 913, e-mail: zwiebova@rhkbrno.cz, Jaroslava Martinková, tel.: 532 194 930, e-mail: martinkova@rhkbrno.cz.

  • Země určení: Česká republika

Kontaktní informace

QRCode