Diskusní fórum – výpis příspěvků
Téma: Živnostenský zákon
-
13.04.2012 14:58:50 Veronika Skřipcová
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda mohu na rodičovské dovolené prodávat mnou pletené a háčkované čepičky bez živnostenského listu.Jedná se o výdělek cca 500 kč měsíčně . Děkuji za odpově´d Veronika S.
-
-
18.04.2012 19:25:25 Redakce portálu BusinessInfo.cz
Vzhledem k tomu, že píšete 500 kč měsíčně, bude se patrně jednat o opakovanou činnost, resp. nepůjde o činnost ojedinělou. V takovém případě je však živnostenské oprávnění (živnostenský list) nezbytný. Redakce portálu BusinessInfo.cz
-
-
04.03.2012 16:25:28 Šárka P.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jsem studentkou dálkového studia.Kdybych prodávala nějaké výrobky do 15.000,-Kč ročně musela bych i tak mít živnostenský list?
-
-
11.03.2012 22:04:16 Redakce portálu BusinessInfo.cz
Pokud budete provozovat činnost, která splňuje charakter podnikatelské činnosti dle živnostenského zákona, musíte na ni mít oprávnění, tedy živnostenský list. Není nijak důležité, zda "plánujete" prodávat zboží za 500 Kč ročně nebo 500 000 Kč ročně. Pokud plánujete prodávat výrobky nebo zboží, musíte mít na ni živnostenský list. Redakce portálu BusinessInfo.cz
-
-
20.02.2012 11:37:58 Jelínek
Dobrý den podnikám jako fyzická osoba opravy silničních vozidel. Po fyzickém napadení jsem se bránil a oba účastníci jsme byli odsouzeni podmínkou 4měsíce na 18 měsíců. Mám závazky vůči svým zaměstnancům a prosím o radu jak podnikat dál.Lze potvrdit spolupracující osobě praxi, když ve firmě je 10 let. Děkuji Vám za radu. Jelínek
-
-
27.02.2012 12:34:09 Redakce portálu BusinessInfo.cz
Souvisí nějak vaše fyzické napadení s praxí spolupracující osoby? Z dotazu to nevyplývá. Pokud dotyčná osoba 10 let vykonává určitou práci, lze samozřejmě dosvědčit, že k této práci má kvalifikaci získanou praxí. V tuzemských podmínkách se však jedná jen o vyjádření, které většinou nemá žádnou právní relevanci. Redakce portálu BusinessInfo.cz
-
-