Diskusní fórum – výpis příspěvků
Téma: Změny nemocenského pojištění od 1. ledna 2010
-
27.08.2010 16:16:13 Kateřina Pinkavová
Dobrý den, byla mě ukončena nemocenská na moji žádost u když jsem nebyla ještě zdravá. Nastoupila jsem do práce a hned dostala výpověď ve zkušební době. Z toho se mě můj zdravotní stav ještě zhoršil. Navštívila jsem proto znova lékaře a ten mě vystavil novou neschopenku. Výpověď byla datována 25. a neschopenku mám od 27. Uvedla jsem v ní bývalého zaměstnavatele. Zajímá mě, zda se na mě vztahuje nějaká ochranná lhůta a zda mě bude náležet nemocenská. Za odpověď děkuji Kateřina Pinkavová
-
-
01.09.2010 22:22:57 Redakce portálu BusinessInfo.cz
V případě ukončení pracovního poměru dle § 57 zákoníku práce se nejedná o výpověď z pracovního poměru, ale jde o zrušení pracovního poměru ve zkušební době. Na tento způsob ukončení pracovního poměru nevztahuje ochranná doba, která je vázána pouze k výpovědi. Doporučujeme se zaregistrovat na úřad práce, který by vám měl vyplatit podporu v nezaměstnanosti, ev. se obrátit na českou správu sociálního zabezpečení (www.cssz.cz). Redakce BusinesInfo.cz
-
-
26.05.2010 10:25:28 Miloš
Dobrý den od prvního dne marodění jsem byl hospitalizován v nemocnici chtěl bych vědět jestli jsou také první 3 dny bez náhrady nemocenské nebo zda je to jinak.Děkuji
-
-
26.05.2010 12:35:54 Redakce portálu BusinessInfo.cz
Žádný rozdíl v tom není. První 3 dny nemoci byste dostával náhradu mzdy pouze pokud byste byl na nemocenské kvůli karanténě nařízené hygienikem. Jinak vám náleží až od 4. dne nemoci. Redakce BusinessInfo.cz
-
-
19.05.2010 09:26:00 alena
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, onemocnělo mi dítě, dostala jsem na nej u lékařky paragraf, dostala jsem ho na osm dní, když jsem jej odevzdala v práci (pod 20 zaměstnanců),bylo mi naznačeno,že za mne zaplatí hodně v odvodech, zajímalo by mne,jestli se tím zaměstnavateli zvýší nějaké poplatky nebo za mne bude muset něco platit. Děkuji
-
-