Diskusní fórum – výpis příspěvků
Téma: Zákoník práce od ledna 2012
-
24.05.2012 15:33:20 Stáňa
Dobrý den,prosím o radu. Jsem dlouhodobě nemocná (deprese) a mám vycházky od 14.hodin do 18. hodin, žádala jsem obvodní lékařku na sobotu zcela vyjímečně prodloužení vycházky na což mi ona odvětila, že jen o hodinu do 19 hodin v sobotu lze prodloužit, moc se mi to nezdá, můžete mi prosím sdělit podrobnosti a kolik hodin je možno vycházku prodloužit? Děkuji Stáňa
-
07.05.2012 10:06:32 plavčík
Dobrý den, měla bych dotaz na přidělování dovolené. Manžel celých 10 měsíců pracoval jako plavčík na bazéně a odpracoval vše, včetně 150 hodin přesčasů. Nyní si chtěl v červenci vybrat dovolenou, ale protože zaměstnavatel nezajistil dostatečné množství plavčíků na venkovní bazén, tak souvislou dovolenou nedostal.Jeho rozpis je takový, že má volno v práci pouze ve dny neděle 1. 7. a 8. 7., pak souvislé volno 25. - 29. 7. (z toho dva dny jsou sobota a neděle). Dovolenou mu prý vedoucí vyškrtá ve dnech, kdy bude škaredé počasí a nebude zavolán do práce(prostě když mu budou chybět hodiny). Vedoucí si to představuje tak, že na konci měsíce ty dny, kdy nezavolal zaměstnance do práce vypíše jako jeho dovolenou. Může takto zaměstnavatel postupovat?
-
-
10.05.2012 09:51:51 Redakce portálu BusinessInfo.cz