Diskusní fórum – výpis příspěvků

Téma: Zahájení podnikatelské činnosti

• 10.03.2010 07:54:14 Internet user

Dobrý den, Chtěl bych se zeptat, jsem zatím osvč, ovšem zakládám obch. spol. Mohu reference získáné z tohoto podnikání pouze jako osvč, uplatnit v nově vzniklé obch. firmě? Děkuji za případnou odpověď. Hezký den. Klos D.

Odpovědět

• 07.03.2010 12:32:08 Internet user

Dobrý den, pracuji jako OSVČ v cateringových službách a chtěla bych si přidat ještě jeden živnostenský list na výrobu a prodej obrázků a dekorativních předmětů (tuším, že jde o živnost volnou ). Jak postupovat - stačí pouze zajít na živnostenský úřad a zažádat o vydání živnostenského listu? A budu muset zase jít vše nahlásit na ostatní úřady nebo již nemusím, když už jeden živnostenský list mám? Děkuji za odpověď. Adamčíková

Odpovědět

• 03.03.2010 07:50:01 matej

Dobry den, chtel bych se zeptat, jestli muzu mit zivnost "poskytovani sportovnich a telovychovnych sluzeb" zalozenou v ceske republice a provozovat tuto zivnost castecne(treba mesic) v nemecku a svycarsku? Trvaly pobyt mam porad v cesku. dekuju za odpoved, Matej

Odpovědět

• 26.02.2010 14:17:59 Gabriela Petříčková

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je dána nějaká konkrétní doba po jakou musím mít odpovědného zástupce při mé řemeslné oznamovací činnosti nebo zda po nějaké době již odpovědný zástupce nemusí být potřeba. Moc cěkuji za pomoc.

Odpovědět

• 23.02.2010 11:20:47 Petra Vernerová

Dobrý den! Chtěla bych navázat na dotaz pana Kolligena ze dne 8.2.2010. Jsem také zaměstnanec a chtěla bych si založit živnost. Zajímalo by mě, jak je to potom se zdravotním a sociálním pojištěním - platí ho nadále zaměstnavatel nebo jsem povinna platit ho sama? Dále bych se chtěla zeptat, zda-li je úprava psů živnost volná? Nikde jsem ji nenašla, v živnosti volných je uveden jen chov psů a jejich výcvik a jako poslední bod služby dále neuvedené.Moc děkuji za pomoc.

Odpovědět

• 28.02.2010 23:43:09 Redakce portálu BusinessInfo.cz