INFORMACE ZE SVĚTA BYZNYSU
NA JEDNOM MÍSTĚ

Kategorie
Filtrování obsahu

Typ příležitosti

Teritorium

Témata

Téma akce

Rubriky

Průmyslový obor

Oblasti

Oblast formulářů

Instituce

Druh akce

Četnost

    Nemáte aktivní žádný filtr.

    Semináře ICC k novému vydání pravidel INCOTERMS 2020
    01. 07. 2019

    Semináře ICC k novému vydání pravidel INCOTERMS 2020

    Mezinárodní obchodní komora (ICC) připravila pravidelnou revizi pravidel INCOTERMS©2020. Revize bude účinná od roku 2020. Text pravidel INCOTERMS©2020 v anglickém…

    Češi mohou Turkům nabídnout německou kvalitu za dobrou cenu
    20. 09. 2017

    Češi mohou Turkům nabídnout německou kvalitu za dobrou cenu

    Konkurence v Turecku je velká, tamní trh zahlcuje levná čínská produkce. Místní sice o ceně tvrdě smlouvají, zároveň ale hledí…

    Jazyky a lokalizace jsou klíče k zahraničním trhům
    01. 03. 2016

    Jazyky a lokalizace jsou klíče k zahraničním trhům

    Spoléhat na světové jazyky při exportu nestačí. Jak si ověřili experti i zkušení podnikatelé, jsou to často místní jazyky, které…

    Bidování je pro reklamu na internetu klíčové. Ovlivňuje zobrazování reklamy, prokliky i cenu
    01. 03. 2016

    Bidování je pro reklamu na internetu klíčové. Ovlivňuje zobrazování reklamy, prokliky i cenu

    Cize znějící slovo bidování znamená přihazování za cenu reklamy na určitý výraz. Správné nastavení má velký vliv na účinnost webové…

    Jak získat z bezplatného programu platící zákazníky? Avast vyzkoušel tento recept celosvětově
    29. 02. 2016

    Jak získat z bezplatného programu platící zákazníky? Avast vyzkoušel tento recept celosvětově

    Získání uživatelů pro bezplatnou verzi programu a jejich postupné převedení na placenou verzi je na internetu velmi častým způsobem lákání…

    Co díky AdWords zjistíme v PPC reklamě o konkurenci
    29. 02. 2016

    Co díky AdWords zjistíme v PPC reklamě o konkurenci

    Pro inzerenty je důležité, aby znali strategie ostatních firem v oboru. Stejně tak ceny, které platí za klíčová slova, na…

    Jak zvýšit kvalitu kampaně? Co dělat, když přichází málo zákazníků nebo když je inzerce příliš drahá
    29. 02. 2016

    Jak zvýšit kvalitu kampaně? Co dělat, když přichází málo zákazníků nebo když je inzerce příliš drahá

    Pokud nemá kampaň očekávaný výkon, je třeba řešit zvýšení míry prokliků. Hlavním škůdcem bývají výrazy, které k nám přivádějí návštěvníky…

    Co dělat, když má kampaň v nové zemi horší výsledky
    21. 01. 2016

    Co dělat, když má kampaň v nové zemi horší výsledky

    Firmy se při neuspokojivých výsledcích po vstupu na zahraniční trh musí podívat na nastavení on-line kampaní. Včetně toho, zda nepoužívají…

    Pravidelné novinky e-mailem